پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
نهج البلاغه

حوزه/ مدیر مرکز خادمین افتخاری مسجد مقدس جمکران، از برگزاری آزمون دوره آموزشی غیر حضوری در راستای تداوم آموزش خادمین افتخاری این مکان مقدس خبر داد.

سید حسین موسوی رابطی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، از برگزاری آزمون دوره‌های آموزش غیر حضوری خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران خبر داد و اظهار کرد: این رویداد مهم با حضور یک هزار و 900 خادم افتخاری و در دو مرحله در تاریخ 23 شهریور ماه و دوم مهرماه سال جاری برگزار می شود.

وی با اشاره به مشارکت پر شور خادمین افتخاری مسجد جمکران در آزمون مقدماتی این دوره از آموزش ها تصریح کرد: خادمان افتخاری که در سال گذشته در دوره مقدمانی شرکت کرده بودند، امسال برای تکمیل آموزش غیر حضوری، در آزمون خطبه همّام نهج البلاغه که در صفات متّقين است شرکت می کنند.

مدیر مرکز خادمین افتخاری مسجد مقدس جمکران بیان کرد: منبع این آزمون جزوه‌ای است که در اختیار خادمان افتخاری قرار گرفته، این آزمون به صورت غیر حضوری و با مشارکت یک هزار و 200 نفر از خادمان در بخش برادران و 700 تن از خادمان افتخاری در بخش بانوان و مجموعاً با حضور یک هزار و 900 خادم افتخاری در مرحله نخست برگزار می شود.

موسوی با اشاره به اینکه به تمام خادمانی که در این آزمون موفقیت لازم را کسب نمایند گواهینامه اعطا خواهد شد، افزود: دوره دوم آموزش های غیر حضوری خادمان افتخاری در آبان و آذر ماه سال جاری، با ثبت نام متقاضیان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام    313/17

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha