پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله اعرافی ـ مدیر حوزه های علمیه

حوزه/ آیت الله اعرافی در پیامی به افتتاحیه سال تحصیلی حوزه کرمان، تصریح کرد: سابقه درخشان و پیشینه پرافتخار حوزه کرمان و خیل بیشمار فیلسوفان، فقیهان، ادیبان و اندیشمندان آن خطه فرهنگ پرور، سرمایه گرانقدر اسلام و ایران و انقلاب و حوزه های علمیه به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمان، آیت الله اعرافی، در پیامی به آیین آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه کرمان که پیش از ظهر امروز در این مراسم، در مسجد جامع کرمان قرائت شد، تصریح کرد: آغاز سال تحصیلی جدید فصلی نو در شکوفایی و پیشرفت معرفتی ومعنوی طلاب حوزه های علمیه و همه دانش پژوهان جوان و نوید بخش آینده روشن و پرفروغ برای حوزه های علمیه است.

متن کامل پیام در ادامه می آید

بسم الله الرحمن الرحــیم

آغاز سال تحصیلی جدید فصلی نو در شکوفایی و پیشرفت معرفتی و معنوی طلاب حوزه های علمیه و همه دانش پژوهان جوان و نوید بخش آینده روشن و پرفروغ برای حوزه های علمیه است.

این آغاز مبارک و بهار علمی و معنوی را به طلاب و فضلا و استادان و مدیران و همه کارگزاران حوزه های علمیه و مدارس دینی استان کرمان تبریک می گویم.

سابقه درخشان و پیشینه پرافتخار و خیل بیشمار فیلسوفان، فقیهان، ادیبان و اندیشمندان آن خطه فرهنگ پرور و سرمایه گرانقدر اسلام و ایران و انقلاب و حوزه های علمیه به شمار می رود و آسمان آن استان لبریز ستارگان پرفروغ همانند آیت الله میرزا محمدرضا کرمانی، جمال الدین شریف کرمانی صاحب کتاب اصول بی نقطه و در عصر ما آیت الله صالحی، آیت الله روحانی، حاج آقای حقیقی و مفسر بنام کرمان مرحوم استاد سیداحمد جعفری و شهید دکتر محمدجواد باهنر می باشد.

طلاب و اساتید و همه کارگزاران حوزه را به صیانت این میراث عظیم و آمادگی برای رسالت سنگین تحصیل و تهذیب و تدریس و تحقیق و تربیت مجدانه فرا می خوانم و از امام جمعه دانشمند مرکز استان و ریاست محترم شورا آیت الله جعفری و سایر اعضای محترم شورا، مدیر استان و مسؤولان و مدیران و اساتید و طلاب محترم حوزه تقدیر و تشکر می کنم.

«و آخر دعوانا انِ الْحمد اللهِ رَبِّ الْعالَمِين

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

علیرضا اعرافی

مدیر حوزه های علمیه»

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha