پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شومان

حوزه/ شومان گفت: قدس با یک سخنرانی انتخاباتی آزاد نمی شود و با خواست یک نامزد ریاست جمهوری آمریکا هم یهودی نمی شود بلکه قدس، همواره به عنوان یک شهر عربی است که به زودی به آغوش مسلمانان بازخواهد گشت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، عباس شومان نماینده الازهر روز سه شنبه در بیانیه ای مطبوعاتی گفت: قدس، شهری عربی و پایتخت کشور فلسطین است حتی اگر ترامپ نامزد ریاست جمهوری آمریکا خوشش نیاید، اما به نظر می رسد برخی شخصیت ها هنوز قصد ندارند دست از زبان زور و تنش زایی بردارند.

وی افزود: از لحاظ شخصی از سخنان ترامپ درباره قدس ناراحت نشدم و اگر فردا بیاید و بگوید می خواهد مساله قدس را حل کند، از این سخن او هم خوشحال نخواهم شد، زیرا این سخنان فقط برای بازی با احساسات مردم است و تاثیری در واقعیت ندارد و ما بر این باوریم که سیاست های آمریکا ثابت است و با عوض شدن افراد تغییر نمی کند و قدس هم با یک سخنرانی انتخاباتی آزاد نمی شود و با خواست یک نامزد ریاست جمهوری آمریکا هم یهودی نمی شود بلکه قدس، همواره به عنوان یک شهر عربی است که به زودی به آغوش مسلمانان بازخواهد گشت.

ترامپ یکشنبه در دیدار با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، گفته بود اگر در انتخابات ریاست‌جمهوری پیروز شود، اورشلیم (بیت‌المقدس) را به عنوان پایتخت اسرائیل به رسمیت خواهد شناخت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha