چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 394548
۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸
شیخ الازهر

حوزه/ شیخ الازهر مصر به مناسب روز جهانی صلح با صدور پیامی، از کشورهای جهان خواست برای تقویت صلح و امنیت در جهان تلاش کنند و بر همکاری های مشترک خود برای مقابله با افراط و تروریسم و از بین بردن فقر و نادانی و بیماری بیفزایند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، الازهر مصر به مناسبت فرا رسیدن روز 21 سپتامبر روز جهانی صلح در روز گذشته با صدور پیامی، از کشورهای جهان خواست برای تقویت صلح و امنیت در جهان تلاش کنند و بر همکاری های مشترک خود برای مقابله با افراط و تروریسم و از بین بردن فقر و نادانی و بیماری بیفزایند.

احمد الطیب شیخ الازهر در نامه خود به جهان به ویژه قدرت های بزرگ و سازمان های منطقه ای و بین المللی و هیئت های دینی و انسانی و اجتماعی گفت: الازهر آماده همکاری با تمام اقدامات جدی در راستای خیر و صلاح بشریت است و آرزو می کند صلح و امنیت در تمام جهان حکمفرما شود.

وی افزود: روز جهانی صلح در حالی فرا می رسد که برخی از ملت های جهان هنوز معنای صلح را نمی دانند و به جای آن با جنگ و درگیری آشنا هستند و ملت های دیگری نیز هستند که با گلوله های بیماری و فقر و جهل از پا در می آیند و گروه دیگری نیز در این میان برای کمک رساندن به هم نوعان و برادران خود تردید دارند و گروه دیگری نیز کسانی هستند که از این واقعیت های دردناک سوء استفاده می کنند و خون انسان های بی گناه را می مکند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha