شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
برگزاری مسابقه خلق آثار هنری با عنوان «کلام من» در بوستون

حوزه/ مسابقه خلق آثار هنری، نویسندگی، قرآئت و آثار تصویری با عنوان «کلام من» توسط موسسه اسلامی امام صادق علیه السلام در شهر بوستون برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، موسسه اسلامی امام صادق، در شهر بوستون، در ایالت ماساچوست آمریکا، به مناسبت فرارسیدن ماه محرم، اقدام به برگزاری مسابقه خلق آثار هنری، نویسندگی، قرائت و آثار تصویری با عنوان «کلام من» کرده است. هدف از این مسابقه فراهم سازی زمینه‌ای مناسب برای تشویق و الهام بخشی جوانان، به منظور استفاده از استعدادهای خلاق‌شان برای خدمت به اهل بیت و ائمه معصوم (ع) می‌باشد.

آثار هنری شرکت داده شده در این رقابت‌ها می‌توانند شامل شعر، نقاشی، مداحی، فیلم و دیگر اشکال بیان احساسات و عقاید برای ترویج پیام عاشورا و اهل بیت (علیه السلام) و توانمند سازی جامعه برای پیروی راه پرافتخار راه آنان باشند.

تمامی بیان‌ها و آثار ارائه شده محصولات اصیل شرکت‌کنندگان بوده و در رابطه با امام حسین (ع)، عاشورا و آیات قرآن مجید هستند. آثار شرکت کننده در این رقابت‌ها در چهار دسته به نمایش گذاشته می‌شوند:

1) ارائه‌ها شامل سخنرانی و ویدئوهای تصویری

2) قرائت قرآن، نوحه و زیارت عاشورا

3) آثار هنری از جمله عکاسی و نقاشی.

4) اشعار

گروه‌های سنی شرکت کننده در این رقابت‌ها 7-12 ساله و 13-17 ساله هستند. افراد می‌توانند به صورت گروهی یا تک نفره آثارشان را به شرکت بگذارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha