پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مقتل خوانی آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ مراسم مقتل خوانی آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و آیت الله شفیعی، عضو خبرگان رهبری، روز عاشورا، در اهواز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیین مقتل خوانی آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، یکی از ویژه برنامه های روز عاشورا است که هرسال با حضور گسترده مردم، از ساعت ۸ صبح تا قبل از نماز ظهر و عصر در مسجد جزایری اهواز واقع در خیابان امام خمینی(ره) برگزار پس از آن نماز ظهر عاشورا در همان مکان به امامت آیت الله موسوی جزایری اقامه خواهد شد.

همچنین مراسم مقتل خوانی آیت الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نیز با حضور مردم و مسئولان، رأس ساعت ۹ در مسجد شفیعی برگزار می گردد.

بنا بر این گزارش، مراسم ویژه ظهر عاشورا نیز در محل مقتل شهدای فکه، طبق روال هر ساله با حضور عاشقان و دلدادگان اباعبدالله الحسین(ع) از اقصا نقاط کشور برگزار می شود.

گفتنی است، قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی مذهبی، مداحی و مدیحه سرایی شاعر اهل بیت(ع) از برنامه هایی است که در شب عاشورا در یادمان بین الحرمین برگزار خواهد شد.

برپایه این گزارش، نماز ظهر عاشورا نیز به صورت سراسری در 2 هزار نقطه از استان خوزستان به ویژه کلانشهر اهواز برگزار می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha