شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سعیدی

حوزه/ تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: هر کسی که در این دوره و زمان دلبسته غربی ها، کفار و وهابی هاست، باید بداند که این ملت بر سر مواضع خود که در پیروی از قمر بنی هاشم است، ایستاده و ولایت ولی عصر، ولایت امام امت و ولایت فرماندهی کل قوا را با هیچ ولایتی تعویض نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی پیش از ظهر امروز در جمع عزاداران حسینی و هیئت جانبازان قم در صحن امام رضا علیه السلام گفت: شما جانبازان، افتخار کشور و پرچم های اقتدار و نشانه هیهات منا الذله هستید.
وی با اشاره به مناسبت نهم محرم الحرام گفت: از جمله مناسبت های امروز، آوردن امان نامه ای برای حضرت عباس علیه السلام و فرزندان ام البنین(س) از سوی شمر بود. حضرت عباس علیه السلام بر اساس غیرت، ایمان، بصیرت و ولایت مداری، این امان نامه را رد کردند.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با بیان این که این ماجرا درس و پیام های زیادی برای امروز و فردای ما دارد، گفت: امروز نیز شمرهای زمانه امان نامه هایی را برای برخی آورده اند و خواهند آورد، بنابراین امروز هم ولایت ها در بوته امتحان قرار می گیرد و ولایت مداران امتحان می شوند.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی افزود: در پرتوی این امان نامه ها و قراردادها که درونش سود و نفع دنیایی برای برخی هاست، ولی برای کشور ضرر و خسارت است، افراد باید مراقب باشند در برابر این امان نامه ها راه را به اشتباه نروند.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها ادامه داد: امان نامه های مردم در دستان مقدس حضرت ولی عصر(عج) است و این ملت هرگز امان نامه ای را از هیچ کس دیگر جز مقام ولایت قبول نمی کند.
وی خاطرنشان کرد: هر کسی که در این دوره و زمان دلبسته غربی ها، کفار و وهابی هاست، باید بداند که این ملت بر سر مواضع خود که در پیروی از قمر بنی هاشم است، ایستاده و ولایت ولی عصر، ولایت امام امت و ولایت فرماندهی کل قوا را با هیچ ولایتی تعویض نخواهد کرد.

انتهای پیام// ۱۵ /۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha