دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
 آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ باید در شرائط کنونی عالمانی در مسائل موضوعات مختلف تربیت کرد تا بتوانند از هر لحاظ زمان شناس و پاسخ گوی شبهات باشند و دراین عصر این مسئله بسیار ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبر گزاری«حوزه» حضرت آیت الله علوی گرگانی  امروز در دیدار حجت الاسلام و المسلمین فلاح زاده،  ضمن تشکر از تلاش های اعضای مرکز موضوع شناسی احکام فقهی گفتند: باید در شرائط کنونی، عالمانی در مسائل و موضوعات مختلف تربیت کرد که بتوانند از هر لحاظ زمان شناس و پاسخ گوی شبهات باشند و در این عصر این مسئله بسیار ضروری است.

معظم له بیان داشتند: فضای مجازی از مسائل جدید است و باید طوری برنامه ریزی کرد تا آشنایی با این فضا بیشتر شود، علاو براین که این فضا دارای فوائدی است، آسیب هایی هم به همراه دارد و نباید حوزویان از این فضای مهم غافل باشند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی  گفتند: موضوع فقاهت و علم فقه در اسلام جایگاه بسیار با ارزشی دارد و همه امورات بشر به این علم وابسته است.

ایشان بیان داشتند: موضوع شناسی باعث می شود، فقیه راحت تر فتوا دهد؛ این طور نیست که با موضوع شناسی همه  مشکلات برطرف می شود، بلکه می تواند گام موثری در عرصه فقه برداشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha