جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله بشیر النجفی

حوزه/ حضرت آیت الله بشیر النجفی از مراجع عراق گفتند: این که امروز می بینیم جوانان دارای اعتقادات راسخ هستند و لانه‌های داعشیان را متلاشی می سازند، ثمره مکتب ناب محمدی است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله بشیر النجفی در دیدار با اقشار مختلف مردم به مناسبت ایام محرم بر اهمیت برپایی شعائر حسینی و زنده نگه داشتن یاد و نام واقعه دردناک کربلا تاکید کردند.

ایشان اظهارداشتند: دشمنان اسلام می خواستند نشانه های این دین مبین را در هم بکوبند و و آن را تحریف کنند اما امام حسین (علیه السلام) با خون پاک خود در کربلا دین اسلام را زنده کرد و خود و خانواده ی خود را فدای دین کرد.

معظم له افزودند: این که امروز می بینیم جوانان مؤمن دارای اعتقادات راسخ هستند و لانه های داعشیان را متلاشی می سازند، نتیجه و ثمره مکتب اصیل و ناب محمدی است.

ایشان ادامه دادند: جوانان از این مکتب شجاعت را آموختند و در مجالس امام حسین (ع) تربیت یافتند؛ مجالسی که تقویت کننده و گسترش دهنده ی روح پایداری، مبارزه  و دفاع از اسلام ناب، آبرو و مقدسات است و خواری و تسلیم را رد کرده و سکوت در مقابل ظلم، شر و فساد را نمی پذیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha