پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام محمودرضا ذکاوت

حوزه/ اولین همایش علمی راهکارهای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب با رویکرد سبک زندگی اسلامی-ایرانی در بیمارستان ها و مراکز درمانی کشورٰ، با حضور شخصیت حوزوی و تنی چند از مسئولان از جمله وزیر بهداشت و وزیر علوم، در تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  در تهران، حجت الاسلام محمودرضا ذکاوت، دبیر اجرایی این همایش، پیش از ظهر امروز (شنبه 8 آبان 95) در گفت وگو با خبرنگاران، در دفتر تبلیغات اسلامی تهران، اظهار داشت: به منظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و سبک زندگی اسلامی-ایرانی در بیمارستان ها و مراکز درمانی، اولین همایش علمی در این زمینه به همت دفتر تبلیغات اسلامی(دفتر نمایندگی تهران) و با همکاری برخی دستگاه ها نهادهای دیگر کشوری برگزار می شود.

وی افزود: در‌ این همایش که روز 6 دی ماه و به میزبانی بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) تهران برگزار خواهد شد، شخصیت های حوزوی و همچنین مسئولان نهادها و دستگاه های مرتبط با مسئله عفاف و حجاب از جمله وزیر بهداشت و وزیر علوم، حضور خواهند داشت.

دبیر اجرایی اولین همایش علمی راهکارهای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در بیمارستان ها و مراکز درمانی کشور، ادامه داد: مهلت ارسال مقالات نیز تا روز 10 دی ماه مشخص شده و علاقه مندان می توانند تا این زمان مقالات خود را ارائه کرده تا داوری لازم روی آنها صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: پیش از 6 دی ماه ، روز برگزاری همایش، سه نشست علمی به عنوان پیش برنامه همایش در سه شهر مشهد، قم و تهران برگزار می شود تا تحلیل های علمی لازم در خصوص راهکارهای علمی ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در بیمارستان ها و مراکز درمانی کشور، ارائه شود.

حجت الاسلام ذکاوت افزود: در کنار دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم(دفتر نمایندگی تهران) که متولی اصلی برگزاری این همایش محسوب می شود، نهادها و دستگاه هایی چون وزارت علوم، وزارت بهداشت، وزارت کشور، بنیاد شهید و امور ایثارگران، حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر و همچنین بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء(وابسته به دفتر آیت الله العظمی جوادی آملی) مشارکت دارند.

وی در پایان یادآور شد:‌ اگرچه نهادهای مختلفی در برگزاری اولین همایش علمی راهکارهای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب با رویکرد سبک زندگی اسلامی-ایرانی در بیمارستان ها و مراکز درمانی کشورٰ، مشارکت دارند، اما کارهای علمی و داوری همایش به عهده دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم(دفتر نمایندگی استان تهران) قرار داده شده است.

313/29

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha