شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دیدار طلاب با آیت الله مصباح یزدی

حوزه/جمعی از طلاب تهرانی مدرسه علمیه آیت الله ایروانی(ره) تهران، با سفر به شهر قم، با آیت الله مصباح یزدی رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) دیدار و گفت وگو خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد گنجی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام خبر فوق گفت: در راستای بصیرت افزایی و افزایش روحیه انقلابی در طلاب حوزه علمیه آیت الله ایروانی(ره) تهران، روز پنج شنبه 13 آبان با آیت الله مصباح یزدی دیدار خواهیم کرد.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، طلاب مدرسه علمیه آیت الله ایروانی(ره)، ساعت 9 صبح روز پنج شنبه به سمت راهپیمایی یوم الله 13 آبان در محل سفارت سابق آمریکا در ایران و لانه جاسوسی حرکت خواهند کرد و پس از آن برای اقامه نماز ظهر و عصر به مدرسه علمیه باز خواهند گشت.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله ایروانی(ره) تهران، گفت: پس از اقامه نماز ظهر و عصر، طلاب این مدرسه با وسایل نقلیه تدارک دیده شده، به سمت شهر مقدس قم حرکت کرده و در ابتدا حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) را زیارت خواهند کرد و پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، به سمت مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) حرکت خواهند کرد تا با آیت الله مصباح یزدی دیدار و گفت وگو کنند.

313/29

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha