چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقا تهرانی

حوزه/ عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی(ره)، با تاکید بر این که باید به ولایت فقیه تکیه کنیم و فریب لبخند دشمنان را نخوریم، افزود: هنگامی که قدر امام حسن عسکری(ع)در جامعه دانسته نشد خدا امام زمان(ع)را از امت گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقا تهرانی در مراسم شهادت امام حسن عسکری(ع)در جمع عزاداران مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: اگر اهل بیت(علیهم السلام) نبودند ما نیز مانند انسان‌های حیران بودیم و در دوران غیبت نیز هر کس از ولایت کوتاه آمد حیران شد و خسارت دید.

وی ادامه داد: دشمنان در طول تاریخ اسلام تمام قد به دشمنی با مکتب اهل بیت(علیهم السلام) پرداختند و این دشمنی‌ها هیچگاه کم نشد. امروز شاهدیم آمریکا پس از مذاکرات طولانی و پذیرش برجام  با حداکثر قاطع ، تحریم‌های ایران را تمدید می‌کند و به راحتی یک تعهد بین المللی را زیر پا می‌گذارد. دیدیم که سخن حکیمانه مقام معظم رهبری که آمریکا قابل اعتماد نیست امروز برای همگان روشن شد.

استاد اخلاق حوزه علمیه با اشاره به اینکه هر حقی بدلی دارد، بیان کرد: امام فرمود آمریکا شیطان بزرگ است، چرا که می‌دانست تمام کودتاها، انحرافات و قتل و غارت‌هایی که در ایران و سپس در کشورهای منطقه رخ داد از آمریکا منشاء می‌گیرد و امروز شاهدیم ترامپ اعلام می‌کند که کلینتون داعش را به وجود آورده است.

حجت الاسلام و المسلمین آقا تهرانی افزود: اگر کسی مقداری درباره آمریکا مطالعه کند به هیچ عنوان مال، ناموس و آبرویش را در اختیار آن قرار نمی‌دهد. امروز آمریکا به وضوح رسوا شد و مسئولین کشوری باید نشان دهند که این بد عهدی واقعا چه تبعاتی برای آمریکا به همراه دارد.

وی با تاکید بر اینکه باید به ولایت فقیه تکیه کنیم و فریب لبخند دشمنان را نخوریم، افزود: هنگامی که قدر امام حسن عسکری(ع)در جامعه دانسته نشد خدا امام زمان(ع)را از امت گرفت. می‌گفتند ولایتمدار هستند ولی درعمل اینگونه نبودند. ما نیز امروز دم از ولایت می‌زنیم ولی واقعا در عمل چه میزان ولایتمدار هستیم.

وی با اشاره به حضور میلیونی عاشقان حسینی در پیاده روی اربعین بیان کرد: این مراسم عظیم زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه) خواهد بود و هیچ دولت و نیرویی جز امام حسین(ع)نمی‌تواند چنین جمعیتی عظیمی را گرد خود جمع کند.

 در ادامه مراسم حاج مهدی سلحشور و کربلایی جواد احمدی به مرثیه سرایی و نوحه خوانی در سوگ شهادت امام حسن عسکری(ع)پرداختند.

انتهای پیام   313/17

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha