جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی حسینی

حوزه / مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با توجه به خطر جریان نفوذ دشمن ، باید طلاب وروحانیون حوزه های علمیه این موضوع را در جامعه تبیین نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی حسینی ، امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) به موضوع نفوذ مورد تاکید رهبری معظم انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: از ابتدای انقلاب دشمن هر جا خواست برنامه ها و توطئه های خود را پیاده کند، سرش به دیوار انقلاب و افکار انقلابی مردم خورد و دست از توطئه های خود برداشت، اما همچنان مشغول توطئه‌چینی است.

 مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد:  دشمن دست از سر انقلاب و مردم ما برنداشته و هر روز توطئه ای را در سر خود می پروراند و می خواهد انقلاب را با مشکلاتی مواجه کند و  یکی از رسالت های رهبر انقلاب این است که آژیر خطر را قبل از بروز توطئه های دشمن به صدا درآورد تا توطئه دشمنان خنثی شود.

 وی افزود: مردم باید مسئله نفوذ را جدی بگیرند ، چراکه  دشمن به دنبال افرادی است که حرفش از زبان آن‌ها زده شود.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: دشمن امروز از طریق نفوذ در تمامی زمینه های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و خانواده ها دنبال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گفته وی، دشمن امروز دنبال فروپاشی خانواده هاست، لذا باید در این زمینه هوشیار باشیم و انسجام خانواده ها را  با تقویت مسائل دینی حفظ شود.

مشاور فرمانده کل سپاه در امور روحانیون بیان داشت:  هر چقدر مسئله نفوذ را جدی بگیریم، استقلال و توانمندی کشورمان را بیشتر تضمین کرده‌ایم، لذا طلاب باید این خطر را برای عموم مردم تبیین کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha