پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نمایشگاه شهدای روحانی مدافع حرم

نمایشگاه شهدای روحانی مدافع حرم، ۳۰ شهید روحانی که در مقابله با جریان های تکفیری و وهابیت در سوریه به مقام شهادت نائل شدند را معرفی می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ستاد مردمی تکریم از خانواده های شهدای مدافع حرم با برنامه ریزی های مستمر و منسجم با برپایی نمایشگاه هایی در سطح شهر اقدام به معرفی این شهدا می کنند که این ستاد از سازمان ها و ادارات و بخش های مختلف فرهنگی عضو دارد و آستان مقدس حرم حضرت معصومه سلام الله علیها نیز عضوی از این ستاد بوده و در این راستا با برپایی نمایشگاهی در حرم مطهر در صدد معرفی این شهدای روحانی می باشد.
این نمایشگاه با معرفی ۳۰ شهید روحانی که در حوزه های علمیه سراسر کشور تحصیل کرده و سپس برای مقابله با جریان های تکفیری و وهابیت عازم سوریه شدند را معرفی و تا سالروز رحلت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در صحن صاحب الزمان برقرار است.
ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در مقابله با مستکبرین و جریان های تکفیری، الگو سازی برای جوانان جامعه در مقابله با الگوهای غربی، شناساندن اهداف مدافعان حرم، از اهداف برپایی این نمایشگاه می باشد.
هدف از معرفی شهدای روحانی مدافع حرم به خاطر این است که روشن شود حوزه های علمیه و روحانیت هم در صف خط مقدم جهاد علیه جریان های استکباری و تروریستی و تکفیری هستند و در کنار جهاد علمی، با جان خویش هم از مکتب اسلام در هر زمان و مکانی دفاع کرده و جان خود را نثار می کنند و محتوای نمایشگاه بیشتر در خصوص وصیت نامه های این روحانیون شهید مدافع حرم است که هم بسیار جالب و هم آموزنده می باشد و اهداف آنان را در این راه مشخص می کند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha