سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
برگزاری مراسم شام میان ادیانی در آمریکا

حوزه/ مراسم شام میان ادیانی فعالان اجتماعی، مسلمانان، مسیحیان و اعضای ادیان دیگر در کلیسای متدیست در اوکلند برگزار شده و در آن نیاز به وحدت میان ادیانی در فضای کنونی جامعه آمریکا و دنیا به بحث گذاشته می شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، فعالان اجتماعی و مسلمانان و اعضای دیگر ادیان با تجمع در کلیسای متدیست لیک مریت در اوکلند، واقع در ایالت کالیفرنیا در آمریکا، یک مراسم شام میان ادیانی برای جمع آوری اعانه و فراخوانی به منظور اقدام در برابر اسلام‌هراسی محلی و جهانی ترتیب داده‌اند که قرار است ساعت 7 بعد از ظهر روز جمعه بیستم ژانویه، یعنی 3 روز دیگر برگزار شود.
سخنران این مراسم دکتر هشام احمد استاد علوم سیاسی دانشگاه سنت ماری بوده و وی قرار است درباره نیاز به تقویت همبستگی و نشاط میان ادیانی در فضای کنونی ایالات متحده آمریکا صحبت کند.
سازمان‌ها و گروه‌های برگزار کننده این مراسم شامل انجمن صدای مسلمانان آمریکا، فرندز سبیل از آمریکای شمالی، صدای یهودیان برای صلح، سازمان آمریکایی‌های آسیا و ناحیه ساحلی برای صلح و عدالت و کلیساهای اتحاد متدویست در دایره‌ اوکلند، آلامدا و برکلند می‌باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha