دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام سیدسعید پیرحیاتی

حوزه/ نگاه رسانه های غربی ـ عربی مخصوصا رسانه های عربستان، قطر و مصر بر چند محور استوار است که یکی از آنها شیعه هراسی و تحریک احساسات مذهبی و جریان سازی علیه تشیع است.

حجت الاسلام سیدسعید پیرحیاتی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه با اشاره به مظلومیت شیعه در تاریخ گفت: اگر نگاه مختصری به تاریخ داشته باشیم، مظلومیت شیعه را به روشنی خواهیم دید و دشمنان در طول تاریخ در صدد براندازی مذهب شیعه بوده اند.

وی اظهار کرد: متاسفانه در عصر حاضر نیز دشمنان با اتاق فکرهایی که ایجاد کرده اند، به دنبال تضعیف و از بین بردن مذهب تشیع هستند.

این کارشناس حوزوی با اشاره به استفاده دشمنان از ابزار رسانه برای مقابله با تشیع گفت: یکی از ابزارهای دشمنان برای تضعیف و ضربه زدن به مذهب تشیع، استفاده از رسانه ها است و با همه توان مالی و فکری به مقابله با شیعه پرداخته اند.

حجت الاسلام پیرحیاتی افزود: نگاه رسانه های غربی ـ عربی مخصوصا رسانه های عربستان، قطر و مصر بر چند محور استوار است که یکی از آنها شیعه هراسی و تحریک احساسات مذهبی و جریان سازی علیه تشیع است.

معاون مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان هرسین عنوان کرد: آنها شیعه را به عنوان مذهبی خودساخته، تندرو، از دین خارج شده و آمیخته با خرافات به مردم جهان معرفی می کنند.

وی بیان کرد: تمام تلاش رسانه های عربی ـ غربی بر این محور قرار گرفته که شیعه را به عنوان یک دشمن به دنیا بشناسانند و از سوی دیگر گروه های تروریستی- تکفیری همچون داعش، جبهه النصره و... را به عنوان جریاناتی کاملاً اسلامی به مردم دنیا معرفی کنند.

معاون مدرسه علمیه امام خمینی (ره) هرسین در پایان تأکید کرد: تلاش دشمنان و رسانه های عربی ـ غربی این است که اسلام را از دریچه تفکر داعش به جهان معرفی کنند و این موضوع کاملا خطرناک است و شیعیان باید با تمام توان علمی به مقابله با این موضوعات بپردازند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha