شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
داعش

حوزه/ مدیر مرکز مطالعات تطبیقی مذاهب اسلامی بر لزوم فعالیت بیشتر علما و مبلغان در زمینه ارایه چهره منحوس دشمنان اسلام و بیان معارف ناب اهل بیت(ع) تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ، حجت‎الاسلام والمسلمین افضلآبادی پیش ازظهر امروز در دیدار اعضای مرکز مطالعات تطبیقی مذاهب اسلامی مشهد با آیت‎الله محمدجواد فاضل لنکرانی در قم گفت: هدف اصلی این موسسه، پرورش نخبگان حوزه و اساتید است که آن را به خوبی دنبال می کند.

وی افزود: ضرورت این فعالیت های علمی و فرهنگی و پژوهشی با توجه به این که امروز دنیای استکبار و کفر با تمام ابزار خود به میدان آمده تا اسلام را لکه دار کند، الزامی تر می نماید.

مدیر مرکز مطالعات تطبیقی مذاهب اسلامی گفت: جریان داعش و تکفیر آخرین تیر در ترکش دشمنان اسلام نخواهد بود؛ راه مقابله با این جریان خطرناک آن است که تفکر ناب اسلام و اهل بیت(ع) را به دنیا برسانیم.

وی اظهارکرد: اگر امروز سلفی‏ ها پرچمدار توحید دروغین در دنیا هستند، ما باید با منابع دینی و اصیل خود توحید و معتقدات مذهبی را با قرائت اهل بیت(ع) که همان اسلام ناب محمدی(ص) است بیان کنیم.

حجت‎الاسلام والمسلمین افضل آبادی بیان کرد: خوشبختانه این مباحث با این مرکز در حوزه علمیه مشهد راه افتاد و با حمایت هایی که از این موسسه توسط شما به عمل آمد، این حرکت میمون ریشه دوانده است.

وی از انتشار فصلنامه تخصصی پژوهشی مطالعات تطبیقی مذاهب اسلامی خبرداد و گفت: امیدواریم این فصلنامه با مقالات علمی پذیرش شدگان سال 94 و طلاب فعلی این مرکز به بهترین شکل ممکن منتشر شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha