پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام رئیسی

حوزه / عضو شورای عالی حوزه خراسان گفت: امروز دشمنان بشريت ، اخلاق و دين بيش از هر زمان ديگري در موضع ضعف و زبوني قرار دارند .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی از عموم مردم شريف ايران به‌ويژه علماي اعلام، اساتيد حوزه و دانشگاه، طلاب و دانشجويان برای  شركت گسترده در راهپيمايي باشكوه روز 22 بهمن، دعوت کرد.

 متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سپاس و ستايش خداوند متعال را كه به ملت بزرگ ايران توفيق داد در سايه تفكر پوياي تشيع و رهبريِ فقيهي زمان‌شناس، بنيادهاي تفكر مادي‌گرايان را متزلزل سازد و با حرکت مؤمنانه، مقتدرانه، منطقی و سرشار از اعتماد به نفس، تحقق وعده الهي در ياري دين خدا و تشكيل حكومت اسلامي را به جهانيان ثابت كند.

در حالي سي و هشتمين سالگرد انقلاب شكوهمند اسلامي را جشن مي‌گيريم كه با هدايت و درايت هوشمندانه امام راحل عظيم الشأن (قدس سره الشريف) و رهبر حكيم انقلاب، دشمنان ما كه دشمنان بشريت و اخلاق و دين هستند، بيش از هر زمان ديگري در موضع ضعف و زبوني قرار دارند و با امید و توکل به خدا و به‌کار بستن عقلانیت در ذیل آن و در پرتو اعتماد به نفس و بي‌اعتمادي به شیطان اکبر و قدرت‌های مادی به زودي شاهد پيروزي‌هايي بزرگ‌تر در جهان خواهيم بود.

اكنون موج بزرگي كه انقلاب اسلامي ايجادكننده آن بوده، تمامي ملل اسلامي و ساير ملل آزادي‌خواه را در برگرفته و نداي عدالت‌خواهي و استكبارستيزي به خواسته مشترك همه انسان‌هاي آزاده تبديل شده است. شيطان بزرگ و ايادي و اذناب آن به دنبال آن هستند كه با خاموش كردن اين نور الهي، حرف باطل و سلطه ناحق خود را در جهان به كرسي بنشانند، لكن همچون گذشته حضور مثال‌زدني و شورانگيز و بصيرت انقلابي مردم مسلمان ايران، نقشه‌هاي آنان را نقش برآب و تهديدهاي پوشالي و گزينه‌هاي خيالي آنان را بي‌اثر خواهد كرد.

به شكرانه اين موهبت الهي و گرامي‌داشت دستاوردهاي عظيم انقلاب اسلامي و پاسداشت خون شهيدان عزيز و در حمايت همه‌جانبه از نظام مقدس جمهوري اسلامي و تبعيت از ولي امر مسلمين، از عموم مردم شريف ايران به‌ويژه علماي اعلام، اساتيد حوزه و دانشگاه، طلاب و دانشجويان عزيز و خانواده‌هاي معظم شهدا و ايثارگران، جوانان و نوجوانان عزيز دعوت مي‌كنيم با شركت گسترده در راهپيمايي باشكوه روز 22 بهمن، بار ديگر شكوه، عزت، اقتدار، وحدت و حمايت همه‌جانبه مردم از نظام و رهبري و سرافكندگي و ذلت معاندان داخلي و دشمنان خارجي را به نمايش گذارند و موجبات مسرت امام حاضر و ناظر، حضرت بقية الله الاعظم (عجل الله تعالي فرجه الشريف) را فراهم نمايند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha