جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ افتتاح دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان قم

حوزه/ آثار انتشارات اسلامی وابسته به دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آخرین آثار خود رابه دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان قم آورده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، غرفه های حوزوی نمایشگاه دوازدهم کتاب استان قم در بخش های مختلف میزبان علاقه مندان به کتاب هستند؛ این نمایشگاه که از 30 بهمن کار خود را آغاز کرده است میزبان غرفه های حوزوی بسیاری است که آثار و منتشورات جدید خود را به این بازار بزرگ کتاب عرضه کرده اند.

از جمله غرفه های فعال این نمایشگاه می توان به غرفه دفتر انتشارات اسلامی وابسته به جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اشاره کرد.

کتاب هایی چون اصول عقاید، اعتقادات، روش نوین در اصول دین، مبانی جهان بینی، توحید، خداشناسی، دو گواه بزرگ، شعاع وحی بر فراز کوه حرا، روح توحید و فطرت مذهبی از جمله کتاب هایی است که در این غرفه خودنمایی می کند.

از دیگر کتبی که در این نمایشگاه عرضه شده است می توان به ده انتقاد و پاسخ پیرامون غیبت امام مهدی(عج)، هفت سوال پیرامون امام مهدی(عج) امامت، ولایت، حیات پس از مرگ و زندگی پس از مرگ اشاره کرد.

سرای دیگر، عالم پس از مرگ، داستان هایی پیرامون نماز، سیمای نماز، نماز از دیدگاه قران و حدیث، ارزش و اهمیت ماه رمضان، پرتویی از اسرار حج، جهاد در قرآن، راه اصلاح یا امر به معروف و نهی از منکر، آفتاب آمد دلیل آفتاب، زندگانی امام حسن عسکری(ع) و زندگانی سیاسی امام جواد(ع) از دیگر کتاب های این غرفه است.

از دیگر کتبی که در این غرفه عرضه شده،  کتاب فلسفه صلح امام حسن(ع)، حکومت عدل گستر، رجعت از دیدگاه عقل، قرآن و حدیث و ولایت فقیه و حاکمیت ملت، در رابطه با انقلاب اسالمی، زندگی سیاسی امام رضا(ع) و ارزش ها و ضد ارزش ها در قرآن می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha