جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: برخی طوری صحبت می کنند که انگار عقلانیت واژه ای در مقابل انقلابی گری است، این حرف ها، حرف دشمن است. چه عقلانیتی از انقلابی گری بالاتر است؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، صبح امروز در جمع گروهی از نخبگان خراسان جنوبی، با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام راحل و شهدای 15 خرداد، به فرمایشات مقام معظم رهبری در چهاردهم خردادماه، اشاره کرد و گفت: فرمایشات ایشان مجموعه ای بود از همه آنچه که مورد نیاز ما است؛ معظم له از دوران حیات امام(ره)، پیروزی انقلاب، دهه 60 و جریانات بعدی تا امروز و تا فرداها، همه چیز را فرمودند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر لزوم تبیین سخنان مقام معظم رهبری، خاطر نشان کرد: تشکیل هیئت های اندیشه ورز مرکب از احب نظران حوزوی ودانشگاهی برای تبیین بیانات و رهنودهای مقام معظم رهبری از ضرورت های جامعه امروز است.

وی در ادامه افزود: امروزه به باور برخی افراد، چالش با دشمن هزینه دارد، این در حالی است که براساس فرمایش رهبر معظم انقلاب سازش با دشمن هزینه بسیار بیشتری داشته و چالش با او هزینه کمتری دارد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به نقشه های مختلف دشمن برای براندازی انقلاب، بیان کرد: امروز دشمن تلاش می کند مردم را از صحنه  دور نگه دارد، غافل از آن که ملت ایران توانست با رهنمودهای امام(ره) بر مشکلاتی اعم از تحریم ها، فقر و ترور شخصیت ها و جنگت حمیلی فائق آید و در حال حاضر هم در سایه تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب، با قدرت به راه خود ادامه می دهد.

وی با اشاره به صحبت مقام معظم رهبری درباره انقلابی گری، تاکید کرد: برخی طوری صحبت می کنند که انگار عقلانیت واژه ای در مقابل انقلابی گری است، این حرف ها، حرف دشمن است. چه عقلانیتی از انقلابی گری بالاتر است. آیا مستقل شدن از دشمن و بیگانه عقلانیت نیست؟ آیا بازگشت به دوران استعمار عقلانیت است؟

حجت الاسلام و المسلمین عبادی، مفهوم «ما می توانیم» را عین انقلابی گری و عقلانیت دانست و افزود: علم و تعهد و دیانت و غیرت عین عقلانیت و انقلابی گری است، بازشناسی دوست حقیقی از دشمن واقعی هم انقلابی گری و هم عقلانیت است، آنچه خارج این باشد غیر عقلانیت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، تحول انقلابی را نیاز جامعه دانست و خاطر نشان کرد: جامعه انقلابی می تواند در برابر استکبار بایستد و از خون شهدا دفاع کند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha