پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 417879
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱
دانش آموزان نابینا در مالزی قرآن را با خط بریل حفظ می‌کنند + تصاویر

حوزه/ دبیر ستاد مرتلین قرآن کریم استان بوشهر از قرائت قاری مصری در نوزدهم ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، دبیر ستاد مرتلین قرآن کریم استان بوشهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال ششمین سالی است که برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت برگزار می شود، گفت: نسبت به سال های گذشته شاهد استقبال بیشتری اعم از خواهران، برادران به خصوص قشر جوان هستیم که حضورشان نسبت به سال های گذشته پررنگ تر است.
سرهنگ نصرالله غزنوی ضمن اشاره به اینکه  مشابه برنامه مرکز استان در شهرستان ها نیز برگزار می گردد، گفت: امیدواریم سطح برنامه های شهرستان ها نیز ارتقاء پیدا کند.

*حضور قاری مصری در بوشهر
وی با بیان اینکه جلسه ای با مسئولین اجرایی ستاد شهرستان ها جهت ارتقاء بیشتر کار صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های ما قرائت یکی از قاریان مصری به نام احمد احمد سید است که پس از برنامه ترتیل خوانی قرآن کریم در حسینیه عاشقان ثارالله در نوزدهم ماه مبارک رمضان برنامه خواهد داشت.

غزنوی با تصریح بر اینکه  استان بوشهر به عنوان یکی از قطب های قرآنی در کشور است، تصریح کرد:‌مطابق با هماهنگی و پیشنهاد حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری، «تدبر در قرآن» شعار امسال محافل قرآنی در استان انتخاب شده که تمامی مفسران قبل از بحث ترتیل خوانی، سخنانی  را پیرامون این امر اختصاص داده اند.
 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha