جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پاکستان پخش کانال تلویزیونی تکفیری را ممنوع اعلام کرد

حوزه/اداره تنظیم مقررات رسانه‌ای در پاکستان، پس از شکایات و اعتراضات گسترده شیعیان، بالاخره مجبور شد پخش کانال تلویزیونی تکفیری وصال را ممنوع سازد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، با شکایات گسترده رسانه‌های شیعیان در پاکستان، بالاخره پخش یک کانال تلویزیونی تکفیری در این کشور ممنوع شد. اداره تنظیم مقررات رسانه‌ای در پاکستان «پمیرا»، پخش کانال تلویزیونی وصال را در پاکستان ممنوع اعلام کرد که این کار نتیجه اعتراض شبکه‌های محلی پاکستان به ویژه رسانه‌های خبری شیعیان در این کشور بود و رئیس پمیرا بالاخره مجبور شد این شبکه تلویزیونی را در پاکستان ممنوع سازد.

مقامات پمیرا همچنین به اپراتورهای کابلی در رابطه با پخش این کانال تلویزیونی هشدار داده و اعلام کردند که در صورت پخش کانال وصال در شبکه‌هایشان در پاکستان باید منتظر برخوردهای شدیدی باشند.

کانال تلویزیونی وصال در شهر جده در عربستان سعودی واقع شده و برنامه‌هایی که از این کانال تلویزیونی پخش می‌شوند نقش زیادی در ایجاد فرقه گرایی و تفرقه در جامعه مسلمانان ایفاء کرده، و ایدئولوژی تکفیری وهابیت را که مسبب اصلی تروریسم و عدم تحمل و مدارا در جوامع اسلامی می‌باشد را ترویج می‌دهند. شبکه تلویزیونی وصال که در پاکستان پخش می‌شد همیشه از طریق تبلیغات نادرست و مخرب، سوءبرداشت‌ها و تعصبات زیادی را درباره تشیع و شیعیان ترویج می‌کرد. این شبکه تلویزیونی همچنین تروریست‌های وهابی چون القاعده، داعش، جبهه النصره و سایرین را  که پیروان محمد بن عبدالوهاب النجدی، پدرخوانده ایدئولوژیک پادشاهی وهابی سعودی و فرقه رسمی وهابیگری هستند را مورد تشویق و تایید قرار می‌داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha