دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اجلاسیه مسئولان حوزه علمیه تهران

حوزه/ پنجمین اجلاسیه مسئولان مدارس علمیه استان تهران، با هدف بررسی راهکارهای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه‌های علمیه، در محل سالن خانه معلم شهرستان دوماند آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از تهران، پنجمین اجلاسیه مسئولان مدارس علمیه استان تهران، با موضوع بررسی راهکارهای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه‌های علمیه، ظهر امروز در محل سالن خانه معلم شهرستان دوماند آغاز به کار کرد.

 در ابتدای این نشست بعد از تلاوت آیاتی از قرآن مجید، حجت‌الاسلام فتاحی، امام جمعه و مسئول حوزه علمیه دماوند در سخنان کوتاهی ضمن خیر مقدم به مسئولین مدارس علمیه استان تهران، از حضور آنان در این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

بر پایه این گزارش، اجلاسیه پنجم مسئولان مدارس علمیه تهران، در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری؛ کمیسیون "هدایت فکری و معنوی" به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی و دبیری حجت‌الاسلام والمسلمین کرباسی، کمیسیون "هدایت سیاسی" به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی و دبیری حجت‌الاسلام والمسلمین میرهاشم حسینی، و کمیسیون "خدمات اجتماعی" به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین مجتهد شبستری و دبیری حجت‌الاسلام سالمی، تشکیل گردید و اعضای هر کدام از کمیسیون‌ها با تشکیل جلساتی به بررسی راهکارهای تحقق منویات رهبری پرداختند.

گفتنی است، مسئولین مدارس حوزه علمیه استان تهران بعد از ظهر امروز نیز به دیدار مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله جوادی آملی خواهند رفت و از بیانات ایشان استفاده خواهند کرد. ۳۱۳/۴۲

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha