جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اردوی جهادی

مسئول گروه جهادی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: طلاب و روحانیون این استان در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم شهرستان فاروج اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام جلیل محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: طلاب و روحانیان جهادگر استان به اردوی عمرانی، تبلیغی و فرهنگی به مناطق محروم شهرستان فاروج هم‌زمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع)، رئیس مذهب تشیع اعزام می‌شوند.

وی افزود: اردوی جهادی تبلیغی، فرهنگی و عمرانی طلاب و روحانیان استان در شهرستان فاروج و در روستای خرق و تمامی روستاهای اطراف برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدی با بیان اینکه اردوی مزبور به مدت سه روز چهارشنبه و پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری برگزار می‌شود، گفت: حدود 40 نفر از طلاب و روحانیان مدارس علمیه استان در این اردوی جهادی حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه هدف از اعزام طلاب و روحانیون به اردوهای جهادی اجرای فعالیت‌های تبلیغی و برنامه‌های فرهنگی و عمرانی است، تصریح کرد: برگزاری نماز جماعت، احکام و آموزش قرآن، مشاوره و پاسخگویی به سؤالات دینی و شبهات و ... ازجمله برنامه‌هایی است که در این طرح انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه نقش اصلی طلاب در اردوهای جهادی در حوزه فرهنگی است خاطرنشان کرد: برای فرهنگ‌سازی در زمینه‌های مختلف، نیازمند جهاد هستیم زیرا تنها با مدیریت و تلاش جهادی می‌توانیم به دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در حوزه فرهنگ پاسخ شایسته دهیم.

انتهای پیام/

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha