سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجاب و عفاف

حوزه/ کارگاه آموزشی با عنوان «خانواده، عفاف و حجاب اسلامی» با حضور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی، ویژه مبلغان، طلاب و فعالان فرهنگی بانوان خراسان شمالی برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، کارگاه آموزشی با عنوان «خانواده، عفاف و حجاب اسلامی» پیش از ظهر امروز با حضور دکتر حسن بنیانیان، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی ویژه مبلغان، طلاب و فعالان فرهنگی بانوان خراسان شمالی برگزار شد .

شرکت‌کنندگان در این کارگاه آموزشی با مباحثی از قبیل اصول تمدن غربی و ابزار ترویج فرهنگ غرب که بر مبنای لذت‌جویی شکل‌گرفته است و برهنگی،

دلایل برخورد کشورهای غربی با جریان حجاب اسلامی ازجمله ازهم‌پاشیدگی تمدن غربی از ناحیه عفاف و حجاب اسلامی، مبانی فکری و اعتقادی اسلام بر مبنای وحی   و آشنایی با اصول تغییرات آگاهانه و ناخودآگاه فرهنگی در رفتارهای فرهنگی جامعه آشنا شدند.

کارگاه آموزشی یک‌روزه با عنوان «خانواده، عفاف و حجاب اسلامی» با مشارکت مبلغان، طلاب و مسئولان فرهنگی استان به همت مدیریت حوزه علمیه خراسان شمالی در محل سالن اجتماعات کمیته امداد استان برگزار شد.

 

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha