پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سروستانی

حوزه/ حجت الاسلام سروستانی با بیان اینکه اسلام برای تمام زندگی ما برنامه دارد، تصریح کرد: دنیای غرب در عرصه های مختلف تلاش می کنند تا سبک زندگی اسلامی را از ما بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر نشست نخبگان و فعالان رسانه با موضوع نقش رسانه در ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی با حضور مدیرکل اداره کل تبلیغات اسلامی و مسئول بسیج رسانه استان بوشهر، امروز در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

در این نشست فعالان رسانه حول محورهای تولید محتوا، جریان سازی، تغذیه محتوایی، مطالبه گری، آسیب شناسی و بایسته های الگوی سبک زندگی اسلامی ایرانی و راهبر و افق سازی رسانه به مباحثه پرداختند.

حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت علی الخصوص شهید رجایی و باهنر، گفت: استقلال، وحدت و همدلی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی بود؛ همدلی در بین اقشار مختلف موجب شد تا نظام اسلامی ما، به عنوان نظام مقتدر، نقش خود را در مجامع بین المللی ایفا کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: با اشاره به انواع مدل های تبلیغ مکاتب در طول قرون گذشته، اظهار داشت: در هر زمانی وسایلی خاص برای انتقال پیام ها مورد استفاده قرار می گرفت و امروز طبق پیش بینی های گذشته، با پیشرفت علوم ارتباطات و تکنولوژی ها، جهان به مثابه یک دهکده کوچک تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه امروز شاهد پیشرفت چشمگیری در عرصه رسانه و اطلاع رسانی در جهان هستیم، تصریح کرد: امروزه فضای مجازی سن و سال نمی شناسد و مرزها برداشته شده است.

حجت الاسلام سروستانی با بیان اینکه فضای مجازی یک فرصت و تریبون است، اذعان داشت: دنیای مجازی،  دنیایی وسیع و هموار است که حال ببینیم وظیفه ما در این فضا چیست. ما می توانیم از فضای مجازی برای انتقال فرهنگ و رسیدن به اهداف مان استفاده کنیم.

وی ابراز کرد: صهیونیسم، آمریکا و.... برای جمهوری اسلامی ایران برنامه هایی خاص دارند و به دنبال آن هستند که اساس فرهنگ خانواده را از این نظام اسلامی بگیرند.

حجت الاسلام سروستانی با بیان اینکه اسلام برای تمام زندگی ما برنامه دارد، تصریح کرد: دنیای غرب در عرصه های مختلف تلاش می کنند تا این سبک زندگی اسلامی را از ما بگیرند.

وی در خصوص وظایف اصحاب رسانه، گفت: باید تلاش کنیم تا از فضای مجازی، هنر و قدرتی که خدا به ما داده است، در جهت خدمت به دین استفاده کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به محتواهای فضای مجازی، ابراز کرد: جای تاسف دارد که چرا در فضاهای مجازی، نشریات مکتوب، اخبار و... تنها سه تا هفت درصد از محتواها به حوزه دین اختصاص دارد.

عبدالله نجفی، مسئول بسیج رسانه استان بوشهر نیز در این نشست گفت: ضمن یاد شهدای عرصه رسانه، گفت: موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی توسط دنیای غرب مورد هدف قرار گرفته است و دنیای غرب درنظر دارد کشورها را به آرامی در دست بگیرد و به سمت و سویی که می خواهد پیش ببرد.

مولفه های دولت موفق و کارآمد

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی بوشهر همچنین در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، اظهار داشت: ولایتمداری، استکبارستیزی، انقلابی گری و دفاع از حقوق محرومان مولفه های دولت موفق هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشارهه به این که هفته دولت فرصت مغتنمی است تا خدمات ارزشمن نظام برای مردم تبیین شود، ادامه داد: مسیری که می تواند راه صحیح مسئولین را به آنها نشان دهد تدابیر و رهنمودهای رهبری است و این فرضی است بر همه مسئولین.

وی تاکید کرد: قدرتی که نظام اسلامی با رهبری های حضرت امام و مقام معظم رهبری و حمایت مردم به دست آورد، یک واقعیت انکار ناپذیر است که امروز نظام اسلامی را به عنوان کشوری مقتدر به همه جهانیان معرفی می‌کنند. برای حفظ این دستاورد عظیم همواره باید رهنمودهای رهز معظم انقلاب سرلوحه کار دولتمردان قرار گیرد

حجت الاسلام سروستانی تصریح کرد: امروز، مثل گذشته توجه به اهداف انقلاب اسلامی و تکیه بر باورهای دینی و قدرت داخلی می توانند مسیر روشن انقلاب را استمرار بخشد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha