پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بازی رایانه ای

حوزه / مدرّس فضای مجازی و بازی های رایانه ای گفت: بازی های رایانه ای ظرفیت و قابلیت این را دارد که از آن در مسیر ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی استفاده شود.

مصطفی ضابط در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: در حال حاضر بازی های رایانه ای به یک صنعت سودآور و بسیار مهم در دنیا تبدیل شده، به طوری که بنا بر نظر کارشناسان، ظرف ده سال آینده، بازی های رایانه ای جایگزین رسانه هایی چون سینما می شود.

وی افزود: در بازی های رایانه ای با یک برنامه ریزی و هدف گذاری درست می توان به ترویج مهارت های زندگی و نیز آموزش سبک زندگی ایرانی و اسلامی همت گماشت، البته به شرط آن که مسئولان و متولیان امر نیز حمایت های لازم را از بازی سازان وطنی داشته باشند.

مدیر موسسه خواجه نصیر الدین طوسی قم همچنین بر لزوم حمایت بیشتر بنیاد ملی بازی رایانه‌ای از تولید کنندگان داخلی تاکید کرد و گفت: باید شرایط و زمینه رقابت سالم و سازنده میان تولید کنندگان بازی های رایانه ای در داخل کشور فراهم شده و مسئولان با درک اهمیت این موضوع از کسانی که به دنبال تولید و عرضه بازی های رایانه ای متناسب با فرهنگ ملی و دینی ما هستند، پشتیبانی لازم را به عمل آورند.

وی اضافه کرد: به لطف الهی در چندسال گذشته، پیشرفت‌های چشمگیری در صنعت بازی داشته ایم و در حال حاضر برخی بازی‌های رایانه‌ای ما در حوزه بین المللی قابلیت رقابت و عرض اندام دارند، به طوری که با حمایت مسئولان می توانیم ظرف 5 سال آینده، سهم خوبی در بازارهای جهانی داشته باشیم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha