شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام وعد مرادبیگی مدیر حوزه علمیه ایلام

حوزه/ مدیر حوزه علمیه ایلام، حوزه انقلابی را مجری مطالبات رهبری معظم انقلاب خواند و از تشکیل گروه «عمار» برای رصد، پیگیری و نشر رهنمودهای رهنمودهای ولی امر مسلمین، در حوزه استان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار طلاب و فضلای حوزه علمیه تهران، گفت: با توجه به دیدار روز گذشته طلاب و فضلای حوزه تهران با امام خامنه ای، در راستای لبیک به مطالبات معظم له، گروهی از طلاب حوزه ایلام که به عنوان گروه عمار، تمامی برنامه ها و دغدغه های معظم له را رصد، پیگیری و دنبال می کنند و به نشر مطالبات حضرت آقا از حوزه های علمیه، روحانیون و طلاب می پردازند.

رهنمودهای رهبری فصل الخطاب است

مدیر حوزه علمیه استان ایلام افزود: مطالبات مقام عظمای ولایت برای همه ما فصل الخطاب است و مسلماً حوزه های علمیه و روحانیت در صورتی از انحرافات دور خواهد ماند که با دقت، فرمایشات و مطالبات مقام معظم رهبری را دنبال و اجرایی نمایند.

وی افزود: الحمدلله سعی حوزه  علمیه استان ایلام، دنبال نمودن و اجرایی کردن دغدغه ها و مطالبات مقام معظم رهبری بوده و تمام تلاش بر این است که مطالبات معظم له را به صورت جدی پیگیری و اجرایی کنیم.

لزوم تقویت انقلابی گری در حوزه

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی با اشاره به محور دغدغه های مقام معظم رهبری در دیدار با طلاب حوزه علمیه تهران، اظهار کرد: تمامی این مطالبات و دغدغه ها در لوای حوزه انقلابی محقق خواهد شد، باید حوزه های علمیه را در بحث انقلابی ماندن و انقلابی بودن و تربیت طلاب انقلابی تقویت کرد.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام ادامه داد: ورود قوی و بدون نقص روحانیت به برنامه های تبلیغی و موثر با محوریت تقویت باورهای دینی در بین جوانان، نتیجه تعامل خوب نهادها و سازمان های حوزوی خواهد بود و در این صورت است که کامل و بدون نقص، مطالبات معظم له اجرایی می شوند.

همدلی و تعامل رمز موفقیت است

وی با اشاره به این که کار در عرصه تبلیغ باید با حساسیت خاصی انجام شود، افزود: همدلی و تعامل رمز موفقیت است و با وجود شرایط خاص استان، اگر نهادها و سازمان های حوزوی باهم همدل و همراه باشند، کمبودها نمی تواند مانع تاثیرگذاری برنامه های تبلیغی و فرهنگی شود.

اجرای منویات رهبری؛ اولویت اول حوزه انقلابی

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی با بیان این که اولویت اول و دغدغه حوزه انقلابی باید اجرای کامل و بدون کم و کاست فرمایشات رهبر معظم انقلاب، امام خامنه ای باشد، ابراز داشت: ما باید تمامی دغدغه ها و مطالبات معظم له را برای طلاب و روحانیون و بحث آتش به اختیار انقلابی و کار فرهنگی تمیز را برای جوانان تبیین کرده و خود نیز در این خصوص پیش قدم باشیم.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام در پایان گفت: برای پیشبرد اهداف مشترک و تاثیرگذاری بیشتر در سطح جامعه، باید برنامه ها با  قوت و هماهنگی بیشتر نهادهای حوزوی اجرا شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha