شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حسین بنیادی

حوزه/ نائب رئیس اول مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه در عرصه پاسخ گویی به شبهات، لبیک مراکز و مؤسسات پژوهشی حوزه نسبت به سایر بخش ها باید پررنگ ترباشد افزود: این موسسات ظرفیت خوبی در تربیت دانش پژوهان و مبلغان در حوزه دارند؛ باید کاری کرد همه این ظرفیت به میدان بیاید.

حجت الاسلام و المسلمین حسین بنیادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب در دیدار طلاب و روحانیون حوزه علمیه تهران بابیان اینکه سخنان اخیر ایشان حاوی نکات مهم و با ارزشی برای اجرای امور در حوزه دارد که باید همه مدیران به این رهنمود ها توجه کنند.

نائب رئیس اول مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه بابیان  اینکه یکی از محورهای بحث رهبر انقلاب درمورد برکات انقلاب بود، اظهار داشت: حقیقتا انقلاب برکات برجسته ای برای کشور در  داخل و خارج داشت و نمونه آن بیداری مظلومین، مقاومت و حفظ وحدت و یکپارچگی در مقابل ظالمان و استعمار گران است.

وی عنوان کرد: درحال حاضر درگوشه و کنار این جهان هستی، شاهد خروج و قیام مردم مظلوم و ستمدیده در برابر اهریمنان هستیم که تا قبل از حادثه انقلاب در ایران نبود، چون همه از قدرت های برتر ترس و هراس داشتند و انقلاب ایران به رهبری امام راحل بود که به مسلمانان عزت، استقلال و قدرت معنوی داد.

حجت الاسلام و المسلمین بنیادی بابیان اینکه متأسفانه بعضی افراد دانسته یا ندانسته سخنان نسنجیده ای علیه برکات انقلاب مطرح می کنند و با این نوع سخنان به دشمنان درپیشبرد اهداف کمک می کنند افزود: این سخنان و حرکات جفا در حق انقلاب و آرمان های امام راحل است.

نائب رئیس اول مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم باتاکید براین که انکار آثار انقلاب نامید و یأس را به همراه خواهد داشت، اظهار داشت: حقیقتا اگر انقلاب نبود مردم مسلمان نمی توانستند آزادانه در کشور خود حاکمیت و استقلال داشته و در عین عزت، انتخابات را براساس عقلانیت و همراه با شور و شعور رابرگزار کنند.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به اهداف بلند و حفظ آرمانهای انقلاب آحاد مردم و حوزویان تلاش کنند، بر ادامه تدام انقلاب و تبیین آرمانهای امام راحل از سوی حوزویان تاکیدکرد.

حجت الاسلام و المسلمین بنیادی بابیان اینکه حوزه و روحانیت می تواند در مسائل مختلف در پیش برد اهداف انقلاب اثر بخش باشند گفت:  یکی دیگر از رسالت مبلغین  که مقام معظم رهبری به آن تاکید داشتند، حضور قدرتمند در فضای مجازی برای پاسخ گویی به شبهات است.

نائب رئیس اول مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه در عرصه پاسخ گویی به شبهات، لبیک مراکز و مؤسسات پژوهشی حوزه نسبت به سایر بخش ها باید پررنگ تر باشد افزود: این موسسات ظرفیت خوبی در تربیت دانش پژوهان و مبلغان در حوزه دارند؛ باید کاری کرد همه این ظرفیت به میدان بیاید.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha