پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله احمد بهشتی

حوزه/ نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری گفت: پس از فروکش کردن داعش و شکست آنها در منطقه، دشمنان با طرح جدایی کردستان عراق از حکومت مرکزی، خواب فنته دیگری را در منطقه دیده اند .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، آیت الله احمد بهشتی، به عنوان دومین سخنران پیش از دستور اجلاس سوم پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، به بحث پیرامون معضلات فرهنگی و اجتماعی پرداخت

 نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ایام محرم، بر ضرورت پرهیز مجالس عزاداری امام حسین (ع) از طرح خرافات و مطالب پوچ تاکید کرد.

تاکید بر تقدم تزکیه بر تعلیم در آستانه سال تحصیلی و عمق بخشی به مطالعات و اصلاح برخی شیوه های آموزشی، محور دیگری از سخنان ایت الله بهشتی بود.

وی همچنین با انتقاد از برخی نا هنجاری ها همچون افزایش طلاق، اعتیاد و بروز بزهکاری های اجتماعی، خواستار جلوگیری از استفاده موسسات اعتباری از نام ائمه اطهار(ع) شد.

آیت الله بهشتی در ادامه با اشاره به حوادث تروریستی به ویژه کشتار مسلمانان در میانمار، از مقام شامخ شهدای مدافع حرم به ویژه شهید حججی، حشد الشعبی و جبهه مقاومت تجلیل کرد و از مواضع دوگانه و تفاوت قول و عمل کشور های غربی و برخی مدعیان حقوق بشر که در زبان تروریست را محکوم کرده، اما در عمل از آنها حمایت می کنند، به شدت انتقاد کرد .

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در پایان به موضوع همه پرسی اقلیم کردستان عراق اشاره کرد و گفت : پس از فروکش کردن داعش و شکست آنها در منطقه، دشمنان با طرح جدایی کردستان عراق از حکومت مرکزی، خواب فنته دیگری را در منطقه دیده اند .

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha