جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
میناپور

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان گفت: همکاری های حوزه و آموزش و پرورش به شکل عملی اجرایی شود .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد؛ حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور امروز در گردهمایی ائمه جمعه و مدیران آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق تابعه استان لرستان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، با اشاره به اینکه مدیران حوزه های علمیه و معاونان پرورشی باید با برگزاری جلسات هم اندیشی و کارشناسی در راستای کیفیت بخشی به اجرای برنامه های ستاد همکاری حوزه و آموزش و پرورش قدم بردارند افزود: هم اندیشی و تعامل برای انسجام بخشی به محتوای اجرای برنامه های سند همکاری باید در طول سال به صورت مستمر برگزار شود .

وی با اشاره به اینکه مبلغان و روحانیون همواره با حضور موثر خود در برنامه های آموزشی تربیتی آموزش و پرورش در راستای تحقق اهداف و آرمان های اسلام و انقلاب قدم بر می دارند خاطر نشان کرد: فعالیت تبلیغی مبلغان در مدارس می تواند دانش آموزان را نسبت به خطرات و آسیب های اجتماعی جامعه امروز مصون نگه دارد.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه مبلغان و معلمان باید با تمام توان در راستای تربیت دینی و اخلاقی دانش آموزان بصروت عینی و الگویی قدم بردارند یادآور شد:دانش آموزان امانتی الهی در دست ما هستند که باید با اشاعه فرهنگ دینی در مدارس این رسالت الهی را انجام دهیم .

حجت الاسلام والمسلمین میناپور به فعالیت مطلوب و اثرگذار حوزه های علمیه خواهران و برادران لرستان با آموزش و پرورش استان اشاره کرد و گفت: طلاب مدارس علمیه خواهران و برادران استان لرستان در برنامه های مختلف دینی و فرهنگی در طول سال آموزش و پرورش را در راستای اجرای برنامه های تربیتی یاری می دهند.

وی با بیان اینکه هم اکنون 13 مدرسه علمیه برادران و 13 مدرسه علمیه خواهران در استان لرستان فعالیت دارند، گفت: در شهرستان های دورود و ازنا ارتباط و همکاری های حوزه و آموزش و پرورش نسبت به سایر شهرستانها قوی تر است.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه اجرای سرفصل های سند همکاری حوزه و آموزش و پرورش باید به شکل عملی اجرایی شود، گفت: مبلغان باید با اجرای برنامه های نو ،اثرگذار و خلاّق آموزش و پرورش را در راستای تعهد تربیت دینی دانش آموزان بعنوان امانت الهی یاری دهند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha