جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله اعرافی - پیام

حوزه/عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت: یقین داریم چنانکه رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) فرمودند: پیکر مطهر و معطر شهیدان هرکجا آرام گیرد، یاد مبارک و آرامبخش و بهجت انگیز خود را در فضا می پراکند و صفا و معنویت می آفریند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه پیامی به مناسبت تدفین شهدای گمنام در مدرسه علمیه معصومیه قم صادر کرد که به این شرح است:

سلام و درود بی پایان الهی بر مردان و رزمندگان بی نام ونشان این مرز پرگهر، که نام ونشان خویش را  نثار کردند و سربلندی آفریدند.
سلام بر دلیر مردان خداجویی که با نثار جان، امنیت و آرامش را به میهن عزیز ایران اسلامی هدیه کردند.
اینک در ایام عاشورایی و شهادت آل الله(علیهم السلام)، که شمیم جانفزای ایثار و فداکاری، شهادت و جانبازی فضای میهن اسلامی را معطر کرده است، شاهد حضور پر خیر و برکت پیکر نورانی شهدای گمنام در میان سربازان با اخلاص امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، طلاب و روحانیون ارجمند حوزه علمیه قم هستیم و یقین داریم چنانکه رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) فرمودند: پیکر مطهر و معطر شهیدان هرکجا آرام گیرد، یاد مبارک و آرامبخش و بهجت انگیز خود را در فضا می پراکند و صفا و معنویت می آفریند.
امید داریم حوزه های علمیه که در ایثار و فداکاری در راه دین و اسلام گوی سبقت ربوده و خود گلخانه ای عطرآگین از عطر شهادت و ایثار است با رایحه معنوی و دل انگیز و پر خیر و برکت این شهیدان عزیز بیش از پیش منشأ خیر گردد.
از همه مسئولان و دست اندرکاران و طلاب و اساتید مکرم مدرسه مبارکه معصومیه در جهت پاسداشت فرهنگ جهاد و شهادت صمیمانه سپاسگزارم.

علیرضا اعرافی          

مدیرحوزه های علمیه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha