جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی-نماینده ولی فقیه در سپاه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان اینکه ظرفیت های زیادی در حوزه علمیه وجود دارد که ناشناخته است، گفت: امروز خطر اصلی از فضای مجازی است و اگر به فکر نباشیم دیگران کار هدایت و خط دهی را بر عهده خواهند گرفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، در نشستی با مدیر حوزه علمیه خراسان، در مشهد، با اشاره به هوشمندی و ذهن استراتژیک و راهبردی مدیر حوزه خراسان که تحولات خوبی را به دنبال داشته، گفت: مدیریت و ذهن راهبردی باید در افراد باشد که منشأ آثار و برکات خوبی می تواند باشد.

وی افزود: احساس می شود حجم تحول حوزه علمیه خراسان که خیلی زبان زد و مهم می باشد، در قم و سایر حوزه های علمیه منعکس نشده و امروز متوجه شدم فراتر از آنچه می دانستیم، انجام شده است.

نماینده  ولی فقیه در سپاه پاسداران در ادامه به فعالیت بسیج اساتید اشاره کرد و داشتن قدرت تحلیل مسائل سیاسی و افزایش بینش و بصیرت را مهم خواند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان اینکه ظرفیت های زیادی در حوزه علمیه وجود دارد که ناشناخته است، گفت: امروز خطر اصلی از فضای مجازی است و اگر به فکر نباشیم، دیگران کار هدایت و خط دهی را بر عهده خواهند گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha