سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
همام حمودی

حوزه/ شیخ همام حمودی رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق، رژیم بحرین را مسئول زندگی شیخ عیسی قاسم دانست و از جامعه بین الملل خواست برای نجات جان شیخ عیسی قاسم فورا دخالت کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ همام حمودی رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق رژیم بحرین را مسئول زندگی شیخ عیسی قاسم دانست و از جامعه بین الملل خواست برای نجات جان شیخ عیسی قاسم فورا دخالت کنند.

شیخ همام حمودی در مورد هرگونه خطری که سلامتی و جان آیت الله قاسم را تهدید کند هشدار داد و افزود: مسئولان آل خلیفه مسئول سلامتی و حفظ جان شیخ عیسی قاسم هستند.

رئیس مجلس اعلای اسلامی از جامعه بین الملل و مؤسسات حقوق بشر جهانی خواست هرچه زودتر در این زمینه وارد عمل شوند و از سوی دیگر از سکوت جامعه بین المل در برابر نقش گسترده حقوق بشر در بحرین و نقض حقوق شیخ عیسی قاسم و حبس خانگی ایشان اظهار تعجب کرد.

شیخ حمودی در ادامه خواستار انتقال فوری شیخ عیسی قاسم به بیمارستان شد تا جان و سلامتی ایشان حفظ شود و امکان مراقبت کامل از ایشان فراهم شود و از سوی دیگر تاکید کرد باید با آیت الله قاسم بر اساس معاهدات و قوانین حقوق بشر بین المللی رفتار شود و افزود: بی اعتنایی رژیم بحرین به سلامتی شیخ عیسی قاسم می تواند مسالمت اجتماعی بحرین را برهم بزند و این اتفاقی است که هیچ کس آرزوی آن را ندارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha