شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بحرین

حوزه /شیخ عیسی قاسم پس از سلب تابعیت و حبس خانگی، این روزها به شدت لاغر شده به گونه ای که وزن ایشان به نصف رسیده و با این حال از ترک بحرین خودداری می کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، در پی استمرار حبس خانگی آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر انقلابی بحرین و استمرار محاصره شهرک الدراز توسط نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه، روزنامه الاخبار لبنان در یادداشتی گفت: رژیم آل خلیفه آیت الله عیسی قاسم را به مرگ تدریجی محکوم کرده است تا از این طریق از برجسته ترین دشمن سیاسی خود انتقام بگیرد.

در این یادداشت آمده است: زمانی که در ماه مه گذشته مزدوران آل خلیفه به منزل شیخ قاسم حمله کردند و پنج نفر از مردم طرفدار شیخ را شهید کردند و از آن روز به بعد آیت الله عیسی قاسم محکوم به حبس خانگی شد، در آن روز فقط یک گلوله کافی بود که رژیم آل خلیفه از دست سرسخت ترین دشمن خود خلاص شود، اما حاکم بحرین سلاح خود را از مقابل صورت شیخ عیسی قاسم پایین آورد تا گرفتار ننگ و خواری کشتن بزرگ ترین مرجع دینی شیعیان بحرین نشود و از سوی دیگر با این اقدام خود تلاش کرد باقیمانده اندک آبروی خود را در مقابل جامعه بین الملل حفظ کند.

الاخبار لبنان افزود: شیخ عیسی قاسم پس از سلب تابعیت و حبس خانگی، این روزها به شدت لاغر شده به گونه ای که وزن ایشان به نصف رسیده و با این حال از ترک بحرین خودداری می کند و اکنون مزدوران آل خلیفه با زور اسلحه این پیرمرد هشتادساله را حبس خانگی کرده اند، اما شیخ قاسم با وجود بیماری، همچنان محکم ایستاده است.

در ادامه این یادداشت آمده است: با وجود این که اکنون مشخص شده شیخ عیسی قاسم بیماری سختی دارد، اما همچنان در بستر افتاده و مسئولان بحرین نیز تا کنون هیچ اقدامی انجام نداده اند و از دو روز پیش تا کنون حتی یک ماشین آمبولانس برای انتقال شیخ نیاورده اند و وزارت کشور هم هیچ اظهار نظری نکرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha