جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 432865
۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
شیخ عیسی قاسم

حوزه/ مردم مناطق مختلف بحرین با صدور بیانیه هایی در مورد سلامتی شیخ عیسی قاسم به آل خلیفه هشدار داده و این رژیم را مسئول حفظ سلامت ایشان دانستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، مردم مناطق مختلف بحرین با صدور بیانیه هایی در مورد سلامتی شیخ عیسی قاسم به آل خلیفه هشدار داده و این رژیم را مسئول حفظ سلامت ایشان دانستند و تاکید کردند همه در راهپیمایی شب جمعه شرکت خواهند کرد.

آل خلیفه اصرار دارد کشور را به پرتگاه امنیتی سوق دهد

در این راستا مردم منطقه سنابس خواستار رفع محاصره منزل شیخ عیسی قاسم و مراقبت پزشکی مطلوب از ایشان شدند و رژیم آل خلیفه و حاکم بحرین را مسئول هرگونه خطری دانستند که سلامتی شیخ قاسم را تهدید کند.

مردم سنابس تاکید کردند: ما همراه علما زنگ هشدار را برای داخل و خارج  بحرین به صدا در می آوریم و در راهپیمایی شب جمعه موضع خود را اعلام می کنیم و از مؤمنان غیور می خواهیم در راهپیمایی مردمی شب جمعه از مقابل مسجد الجوادین(ع) شرکت کنند.

در بیانیه مردم سنابس آمده است: رژیم متکبر بحرین اصرار دارد کشور را به پرتگاه های امنیتی خطرناکی سوق دهد که حال و آینده کشور را تهدید می کند و تلاش های فرزندان مخلص و وفادار بحرین برای نجات کشور را بر باد خواهد داد.

در ادامه این بیانیه آمده است: کشور مرحله ای سرنوشت ساز و حساس را در تاریخ سیاسی و اقتصادی خود پشت سر می‌گذارد و پس از شش سال بحران، کشور به شرایط اقتصادی دشواری رسیده و خزانه کشور نیز رو به اتمام است و اکنون شاهد تاثیرات منفی آن بر زندگی مردم هستیم و با وجود تمام این مشکلات، رژیم بحرین همچنان به سیاست تحریک احساسات اکثریت مردم بحرین یعنی شیعیان ادامه می دهد و مرجعیت دینی آیت الله عیسی قاسم را نیز هدف قرار داده و علاوه بر حصر خانگی، ایشان را از امکانات پزشکی محروم ساخته که اکنون سلامتی ایشان در معرض خطر قرار دارد.

آل خلیفه مسئول سلامتی شیخ عیسی قاسم است

علاوه بر این مردم منطقه النبیه صالح نیز با صدور بیانیه ای اعلام کردند که حبس خانگی آیت الله عیسی قاسم و محروم ساختن ایشان از امکانات معالجه و پزشکی آن هم پس از وخامت حال ایشان باعث شده امور پیچیده تر شود که این اوضاع به سود بحرین نخواهد بود و ما رژیم بحرین را مسئول نتایج ناگوار این اقدامات غیر مسئولانه می دانیم.

اهالی نبیه صالح از همه مردم خواستند با حضور در راهپیمایی شب جمعه به دعوت علما برای رفع محاصره منزل آیت الله عیسی قاسم لبیک بگویند و خواستار تامین امکانات پزشکی برای ایشان شوند.

در ادامه این بیانیه آمده است: بحرین و مردم صلح طلب آن هر روز به بحرانی جدید وارد می شوند و اوضاع روز به روز بدتر می شود و تنها دلیل این مشکلات نیز فقط همین است که مردم خواستار عدالت و مساوات میان شهروندان هستند، اما کار رژیم بحرین به جایی رسیده که به اعتقادات شیعیان که اکثریت مردم را تشکیل می دهند اهانت می کند در صورتی که طبق قانون اساسی هر شهروندی باید آزادی دینی و مذهبی داشته باشد و اکنون علاوه بر اهانت به اعتقادات شیعیان، رژیم بحرین بزرگ ترین مرجع دینی شیعیان را نیز حبس خانگی کرده بدون اینکه احترام موی سفید و سن و سال این مرد بزرگ را در نظر بگیرد و اکنون نیز ایشان را از برخورداری از امکانات پزشکی محروم ساخته است.

مردم نبیه صالح ادامه دادند: شیخ عیسی قاسم هیچ گاه بحرانی را ایجاد نکرده و مردم را به خشونت و ترور دعوت نکرده است، بلکه ایشان همواره مصالح و منافع بحرین را در نظر داشته و مردم را به صلح و محبت دعوت کرده و برای نزدیک ساختن دلها تلاش کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha