پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شیخ عباس کعبی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین عباس کعبی با صدور بیانیه ای نسبت به وضعیت سلامت شیخ ‌عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین ابراز نگرانی کرد و آل خلیفه را مسئول سلامتی ایشان دانست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای نسبت به وضعیت سلامت شیخ ‌عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین ابراز نگرانی کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اخیرا اخبار ناگواری، نسبت به اخرین وضعیت سلامتی رهبر اسلامی و ملی بحرین حضرت آیت الله شیخ عیسی قاسم(سلمه الله) دریافت کردیم.

همانطور که پزشکان معالج ایشان خبر داده‌اند، خونریزی داخلی ایشان و کاهش نصف وزن بدنی بسیار نگران کننده و زنگ هشدار خطر حفظ جان و سلامتی ایشان است.

این در حالی است که خانه ایشان توسط نظامیان ونیروهای امنیتی، ظالمانه محاصره شده است و امکانات درمان سریع و اورژانسی در اختیارش نیست.

اقدام سریع و مؤثر براى بازیابی سلامتی و نجات جان آیت الله شیخ "عیسی قاسم" با توجه به وضعیت خاص، بسیار ضروری و لازم است و وظیفه انسانی و قانونی و شرعی است.

مراجع مکرم، علما، فضلا، اساتید و طلاب حوزه علمیه قم و مؤمنین نگران وضع سلامتی آیت الله شیخ عیسی قاسم هستیم و در جوار حضرت معصومه(ع) از خداوند متعال، شفای عاجل برای ایشان مسالت می نمائیم و رژیم آل خلیفه را مسئول هرگونه پیش آمد ناگوار در این رابطه می دانیم و پایان محاصره امنیتی و حضور نظامی و ایجاد زمینه معالجه سریع و بستری ایشان را خواستاریم.

بدیهی است مردم مقاوم بحرین باحضور فعال و با نشاط خود در صحنه مبارزات به مطالبه حقوق مشروع و عادلانه خود، بویژه درباره زندانیان و علمای دین ادامه می دهند.

ما در کنار علماء و مردم مظلوم بحرین، نسبت به وضعیت سلامتی رهبر معنوی و ملی بزرگ بحرینی، با حساسیت ویژه نگران و پیگیر هستیم.

إِنَّ اللَّهَ یُدَافِعُ عَنِ الَّذِینَ آمَنُوا ۗ إِنَّ اللَّهَ لَا یُحِبُّ کُلَّ خَوَّانٍ کَفُورٍ.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha