جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 آمبولانس بدون آیت الله قاسم الدراز را ترک کرد

حوزه/ آمبولانسی که به منزل آیت الله عیسی قاسم در شهرک محاصره شده الدراز فرستاده شده بود، بدون آیت الله قاسم بازگشت. خبر ها از مخالفت خانواده آیت الله قاسم با انتقال وی به بیمارستان وابسته به وزارت کشور آل خلیفه سخن می گویند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آمبولانسی که به منزل آیت الله عیسی قاسم در شهرک محاصره شده الدراز فرستاده شده بود، بدون آیت الله قاسم بازگشت. خبر ها از مخالفت خانواده آیت الله قاسم با انتقال وی به بیمارستان وابسته به وزارت کشور آل خلیفه سخن می گویند.

شبکه های اجتماعی امروز چهارشنبه تصاویری را منتشر کردند که نشان می دهد آمبولانسی شهرک الدراز را ترک می کند و این تصاویر بعد از خبر انتقال آیت الله قاسم به بیمارستان بین المللی بحرین منتشر شد که بعداً این خبر تکذیب شد.

منابع رسانه داخلی می گویند مقامات آل خلیفه درخواست انتقال آیت الله قاسم به بیمارستان مذکور را رد کردند و بر انتقال آیت الله به بیمارستان وزارت کشور که زیر نظر این وزارت است، اصرار ورزیدند.

گزارش های حقوقی متعددی تاکید کرده اند که بازداشت شدگانی که تا کنون در این بیمارستان درمان شده اند، مورد شکنجه و بد رفتاری قرار گرفته اند.

منابع محلی اشاره کردند: نیرو های متمرکز در پیرامون منزل آیت الله قاسم، آمبولانس را مجبور به ترک آنجا کردند و همچنین با انتقال آیت الله قاسم به بیمارستان بین المللی با ماشین شخصی خانواده وی مخالفت کردند.

این منبع تصریح کرد: یکی از افسران به خانواده آیت الله قاسم گفته، اجازه نمی دهند آیت الله در هر بیمارستانی غیر از بیمارستان "القلعة" درمان شود و مدعی شده که با آیت الله قاسم همچون یک زندانی برخورد می شود.

فعالان تاکید کردند: بی توجهی رژیم آل خلیفه به وضعیت سلامت آیت الله قاسم مؤکد این است که رژیم عمداً در خصوص زندگی وی کوتاهی می کند و این که حمد عیسی حاکم بحرین تصمیم دارد آیت الله را در معرض شرایط خطرناکی قرار دهد که منجر به پایان زندگی وی شود.

تعدادی از نهاد های دینی، سیاسی و سازمان های بین المللی خواستار برداشتن فوری حصار از آیت الله قاسم و صدور اجازه برای انجام درمان مناسب از سوی طرف مورد اعتماد شدند.

مردم بحرین برای برگزاری تظاهرات اعتراض آمیز در روز پنج شنبه و محکوم کردن محاصره آیت الله قاسم و تاکید بر موضع مردمی در دفاع از وی تا سر حد شهادت، آماده می شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha