پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سید صدرالدین قپانچی امام جمعه نجف

حوزه/ امام جمعه نجف اشرف در خطبه‌های نماز جمعه تاکید کرد: دولت بحرین در تعامل با ملت خود تمامی ارزش های سیاسی، دینی و اخلاقی را زیر پا گذاشته است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قپانچی در خطبه های نماز جمعه نجف اشرف این سؤال را مطرح کرد که آیا این به مصلحت کشور است که حملاتی علیه مشارکت در انتخابات آینده هدایت شود؟

حجت الاسلام قپانچی به سؤال مطرح شده پاسخ داد و گفت: حملاتی که امروز علیه مشارکت در انتخابات آینده انجام می گیرد، هدف باقی ماندن فاسدین است.

وی ادامه داد: پیش بینی می شود که مردم مشارکت جدّی در انتخابات داشته باشند و باید کسانی انتخاب کنند که صاحب تجربه و پیشینه پاک هستند.

حجت الاسلام قپانچی بر لزوم رسیدگی به مناطق آسیب دیده و ارائه خدمات اولیه، بهداشتی و تربیتی در حمایت و حفظ حقوق شهروندان تاکید کرد.

امام جمعه نجف اشرف در خصوص بحرین با تاکید بر اینکه دولت بحرین در تعمل با ملت خود تمامی ارزش های سیاسی، دینی و اخلاقی را زیر پا گذاشته است، به اقدام رژیم بحرین در اعدام سه تن از جوانان شیعه در یکشنبه گذشته اشاره کرد که موجب خشم مردم و حضور در خیابان شد.

وی بر همبستگی خود با ملت رنج دیده  بحرین تاکید کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha