جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تظاهرات انقلابی بحرین

حوزه/ در آستانه فرا رسیدن سالروز آغاز انقلاب بحرین در ۱۴ فوریه ۲۰۱۱ مردم مناطق مختلف بحرین روز گذشته به محاصره اجباری آیت الله عیسی قاسم اعتراض کرده و ظلم و ستم پیوسته آل خلیفه و حمله مزدوران رژیم به منازل مردم در مناطق بلده و شاخوره را محکوم کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، در آستانه فرا رسیدن سالروز آغاز انقلاب بحرین در 14 فوریه 2011 مردم منطقه ابوصیبع روز گذشته تجمعی اعتراض آمیز نسبت به محاصره اجباری آیت الله عیسی قاسم برگزار کردند و ظلم و ستم پیوسته آل خلیفه و حمله مزدوران رژیم به منازل مردم در مناطق بلده و شاخوره را محکوم کردند.

مردم معترض همچنین آمادگی خود را برای مشارکت در فعالیت های بزرگداشت سالروز انقلاب بحرین اعلام کردند و تاکید کردند که ما تا رسیدن به اهداف انقلاب در صحنه ایستاده ایم.

از سوی دیگر مردم منطقه بوری با در دست داشتن پلاکاردهای انقلابی بر استمرار انقلاب تا رسیدن به اهداف مورد نظر مردم و سرنگونی رژیم آل خلیفه تاکید کردند.

شب گذشته نیز مردم منطقه معامیر با برپایی تظاهرات اعتراض آمیز همبستگی خود را با رهبران زندانی انقلابی به ویژه حسن مشیمع و عبدالوهاب اعلام کردند و تاکید کردند مزدوران آل خلیفه در حال انتقام جویی از رهبران انقلابی در زندان ها هستند و آنها را از حق مداوا و درمان و برخورداری از دارو محروم ساخته اند و زندگی آنها در معرض خطر جدی قرار دارد.

در منطقه ستره نیز گروهی از جوانان انقلابی خیابان مقابل مرکز پلیس در ستره را با آتش زدن لاستیک خودرو مسدود کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha