جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
یونس عالی پور

حوزه/ یونس عالی پور،امسال باید به سمتی حرکت کنیم که به ازای هر نفر در استان یک درخت غرس کنیم و گامی در جهت تغییر فضای سبز استان برداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، یونس عالی پور امروز در مراسم روز درخت کاری در استان قم که با حضور مسئولین استان در شهرک مهدیه برگزار شد، با ذکر این مطلب که استان قم دارای چهارصد هزار هکتار بیابان است گفت: این مساله آماری به شدت نگران کننده است.

وی افزود: باید با یک حرکت ملی و مردمی بااین مشکل مقابله کنیم؛ باید به سمتی حرکت کنیم که جوانان اعم از دبیرستانی و دانشجو مشارکت کنند. به تعداد کارمندان باید مشارکت کنند.

معاون امور هماهنگی زائران استان بیان کرد: این کارباید با یک حرکت ملی همراه باشدو به همین روحانیون می توانند نقشی مهم دراین زمینه ایفا کنند؛ در حقیقت مدیران و خانواده و طلاب و دانشجویان و دانش آموزان و خانواده های آنها باید در یک حرکت منسجم به حمایت از جریان درختکاری بپیوندند.

وی گفت: امسال باید به سمتی حرکت کنیم که به ازای هر نفر در استان یک درخت غرس کنیم و گامی در جهت تغییر فضای سبز استان برداریم؛ در سال های اخیر به جای هر درخت آهن و ساختمان کاشته شد ولی این روند باید تغییر کند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha