جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بيان اين که امروز نظام اسلامي در سايه اسلام ناب و حقيقي به کشوري مقتدر در دنيا تبديل شده، گفت: دشمن از این اقتدار و عزت ملت ایران بسیار هراسان و عصبانی است و تلاش می کنند آن را خدشه دار کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در نشست بصیرتی که با موضوع ولایت فقیه در ساری برگزار شد، ولايت فقيه را رکن اساسي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران دانست و گفت: ولايت فقيه سنگ‌‏ بناى نظام جمهوري اسلامي است و بر هر فرد مسلمان و انقلابى لازم است اين اصل اساسى را به خوبي بشناسد و سپس در مدار آن حرکت کند.

وي، تبعيت از ولايت مطلقه فقيه را عامل سعادت و تعالي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران دانست و افزود: اقتدار ايران اسلامي در بيش از چهار دهه گذشته مرهون نقش آفريني هاي ولايت و رهبري است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بيان اين که نظام مقدس جمهوري اسلامي تنها با ولايت فقيه مشروعيت پيدا خواهد کرد، بيان داشت: ولايت فقيه يک رکن وابسته و اصيل انقلاب اسلامي است که به هيچ عنوان از هم جدا نيستند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بيان اين که نظام جمهوري اسلامي ايران به برکت ولايت فقيه و رهبري هاي پيامبر گونه امام راحل(ره) و مقام معظم رهبري امروز به قدرتي بلامنازع در خاورميانه و دنيا تبديل شده است،بيان داشت: ولايت فقيه ضامن بقا و سعادت نظام مقدس جمهوري اسلامي است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به اين که استکبار جهاني امروز در مقابل نظام ولايي به زانو درآمده، بيان داشت: نظام اسلامي بر پايه ولايت فقيه توانسته همه توطئه هاي شوم دشمنان را خنثي کند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، پيروي از رهنمودهاي مقام معظم رهبري را يک تکليف شرعي دانست و گفت: بر همه مسئولان و کارگزاران نظام واجب است گوش به فرمان ولي امر مسلمين جهان باشند چون راه سعادت کشور و نظام اسلامی در گرو تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به اينکه دشمنان به جايگاه ولايت فقيه در نظام مقدس جمهوري اسلامي اذعان دارند، افزود: امروز تضعيف جايگاه ولايت فقيه يکي از مهمترين اهداف و برنامه هاي دشمنان است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بيان اينکه ملت ايران تا پاي جان در تبعيت از ولايت فقيه ايستاده اند، گفت: حضور ملت هميشه در صحنه و ولايتمدار ايران اسلامي در عرصه هاي مختلف چهار دهه اخير بيانگر اعتقاد راسخ اين ملت به اصل ولايت فقيه است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بيان اينکه امروز نظام اسلامي در سايه اسلام ناب و حقيقي به کشوري مقتدر در دنيا تبديل شده، تصریح کرد: دشمن از این اقتدار و عزت ملت ایران بسیار هراسان و عصبانی است و تلاش می کنند آن را خدشه دار کند.

حجت الاسلام صادقی به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و گفت: آحاد جامعه به ویژه مردم و مسؤولان باید برای تحقق مطالبات رهبری در سال جدید تلاش کنند.

وی با بیان این که عزت و عظمت امروز جمهوري اسلامي در همه دنيا زبانزد خاص و عام است، بیان داشت: باید برای حفظ و تقویت این جایگاهی که امروز در عرصه جهانی داریم در سال جدید بیش از پیش مطالبات رهبری را محقق کنیم.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که کشورمان در عرصه اقتصادی با مشکلات مواجه است، افزود: راه برون رفت از این مشکلات توجه به رهنمودهای رهبری در حوزه اقتصادی به ویژه حمایت از کالای ایرانی است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha