پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
برگزاری سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و بزرگداشت شهدای خونین ۱۵ خرداد

حوزه/ راهپیمایی روز قدس در شهر مقدش قم، روز جمعه هجدهم خردادماه جاری از ساعت ۱۰ صبح با تجمع امت حزب الله در میدان آستانه آغاز می شود و به سمت مصلای قدس ادامه می یابد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،‌ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم در اطلاعیه ای اعلام کرد: روز جمعه 18 خرداد مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و یوم الله قدس به لحاظ تشدید توطئه ها و جنایت شیطان بزرگ آمریکای جهان خوار و رژیم کودک کش صهیونیستی علیه قدس شریف، قبله اول مسلمین و مردم مظلوم فلسطین، برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس از اهمیت مضاعفی برخوردار می باشد.

در این اطلاعیه ادامه است: در این رابطه همگام با مسلمانان جهان خاصه هموطنان عزیزمان در تمامی شهرهای کشور، مردم شریف و متدین قم پس از آغاز حرکت اولیه راهپیمایی از مناطق دهگانه شهری و تجمع در ساعت 10 صبح جمعه در میدان آستانه، راهپیمایی یکپارچه و منسجم امت حزب الله از این مکان به سمت میدان شهید مطهری، خیابان اراک، چهارراه شهدا، خیابان شهدا و مصلای قدس برگزار خواهد شد که ان شاء الله با احساس تکلیف دینی و انقلابی شاهد حضور پرشور آحاد مردم شریف و متدین خواهیم بود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همچنین در این اطلاعیه با اشاره به تقارن سومین هفته از ماه ضیافت الهی با شب های قدر و مناسب های مهم، از امت موحد، خداجوی، انقلابی و روزه دار برای حضور پرشور در مراسم ادای دین دینی و انقلابی خود در این مقطع حساس از تاریخ دعوت کرده است.

همچنین روز دوشنبه چهاردهم خردادماه سالروز عروج ملکوتی احیاگر اسلام ناب و رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام راحل عظیم الشان(ره)، مراسم بزرگداشت از ساعت 12 در شبستان بزرگ حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می شود.

در این اطلاعیه اضافه شده است: روز سه شنبه سالروز قیام خونین یوم الله پانزده خرداد و مبدا نهضت اسلامی است که با مراعات حال روزه داران عزیز به خصوص قرار گرفتن در آستانه راهپیمایی روز جهانی قدس، تجمع پرشور ساعت 12 در شبستان بزرگ حرم مطهر حضرت معصومه(س) و برگزاری مراسم ویژه استثنائا امسال جایگزین راهپیمایی سنواتی 15 خرداد خواهد شد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha