جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه مردم از شرایط موجود و مشکلات اقتصادی کشور بسیار نگران و ناراحت هستند، خواستار ورود جدی دولت به مسایل و مشکلات اقتصادی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان که با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد، با اشاره به شدت مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور خاطرنشان کرد: در جریان ملاقات با مردم و اصناف مختلف این نگرانی ها به وضوح قابل مشاهده است و مردم آذربایجان و تبریز با وجود اعتقاد قلبی به نظام و انقلاب، به شدت نگران آینده هستند.

وی خواستار ورود جدی دولت به مسایل و مشکلات اقتصادی شد و اظهار داشت: در این زمینه لازم است رویه موجود در برخی عرصه های اقتصادی از جمله ارائه ارز مسافرتی تصحیح شود.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ادامه داد: اینکه برای مسافران برخی کشورهای خاوردور ارز مسافرتی به میزان یک هزار یورو تخصیص داده می شود و تفاوت شش میلیون تومانی آن با بازار وجود دارد، برای تعدادی از مردم و به ویژه آژانس های مسافرتی و گردشگری وسوسه انگیز است تا از این وضعیت سوء استفاده کنند.

وی همچنین با اشاره به اینکه امنیت موجود در کشور و آذربایجان شرقی مثال زدنی است، افزود: این امنیت به برکت خون شهدا و جان فشانی های سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات حاصل شده است که باید قدردان این نعمت بزرگ بود.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه وظیفه ذاتی سازمان های اطلاعاتی در هر کشور پیشگیری و مقابله با آسیب های ملی از سوی دشمنان است، تاکید کرد: مسئولیت کشف و بهره برداری از اقداماتی که برای تضعیف و براندازی نظام به انجام می رسد، بر عهده وزارت اطلاعات نهاده شده است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم هدف غایی و نهایی وزارت اطلاعات را تامین منافع ملی کشور دانست و عنوان کرد: این مجموعه همواره در خدمت مردم بوده و باید توجه داشت که پشتوانه وزارت اطلاعات مردم است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha