پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جلسه بصیرتی دانشگاه شیراز

حوزه / عضو هیئت علمی شیراز با اشاره به این که جان مردم از سوء مدیریت ها و بی‌کفایتی ها به لب رسیده است، گفت: در نظام اسلامی باید مردم بالا دست شوند و مسئولان خادم، اکنون برعکس این مسأله است و علت این نیز ترویج حرام خواری است، آیا ما به این دلیل انقلاب کرده ایم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، امین الله بهاالدینی، ظهر امروز در جلسه هم اندیشی که در سالن جلسات دانشگاه شیراز برگزار شد، با اشاره به اینکه وضع جامعه آن شکلی که بیان می کنند، نیست، اظهار داشت: جان مردم به خاطر سوء مدیریت ها و بی‌کفایتی ها به لب رسیده است.

وی افزود: اکنون که زمان گرفتاری و شیون در جامعه است، شریکی نیست، چرا که عده ای شادی و عده ای دیگر شیون می کنند و این به آن دلیل است که از تقوا فاصله گرفتیم.

عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز به شرایط اقتصادی کنونی جامعه اشاره و تصریح کرد: هنگامی شماره ملی خود را به دست یک فرد دیگر می سپاریم تمام مشخصات ما را می فهمند، چطور می شود ۱۵ میلیارد دلار و تعداد عظیمی سکه را نفهمند که به چه کسانی داده اند.

 بهاءالدینی با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) پیرامون مردم و مسئولان عنوان کرد: در نظام اسلامی باید "مردم" بالا دست شوند و "مسئولان" خادم، اکنون برعکس این مسأله است و علت این نیز ترویج حرام خواری است، آیا ما به این دلیل انقلاب کرده ایم؟!

وی با بیان اینکه باید در شرایط اقتصادی کنونی به درد مردم و چالش های این چنینی پرداخت خاطرنشان کرد: چطور می شود هنگامی که قانون بازنشستگی اعلام می کند که پاداش بازنشستگان نباید بیشتر از هفت برابر باشد، اما در اسفند ماه بیشتر از ۷۰۰ نفر خود را با حقوق بیش از ۳۵ میلیون تومان بازنشسته کنند، به دلیل این است که پاداش آنان بیشتر از یک میلیارد تومان بود همین مطالب چالش  و درد مردم است که باید به آن پرداخت.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha