جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دکتر حجت معاون آموزش و پژوهش دانشگاه قران و حدیث

حوزه/ دکتر حجت گفت: ما بیشترین آمار قبولی کارشناس و کارشناسی ارشد در بین ۲۰۰۰ دانشگاه کشور را در چند سال اخیر کسب کرده‌ایم که این موفقیت چشم‌گیری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، دکتر هادی حجت معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث ظهر امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی 98-97 دانشگاه قرآن و حدیث قم ضمن تبریک فرارسیدن سال تحصیلی جدید بیان داشت: امسال بیستمین سالی است که دانشگاه قرآن و حدیث دانشجو جذب می‌کند.

وی ادامه داد:  دانشگاه قرآن و حدیث که مؤسس آن آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری  است و عمر خود را در راه قرآن و حدیث صرف کرده‌، در سال 1378 در شهرری استان تهران آن را تأسیس کرد.

 حجت گفت: این مجموعه علمی هم‌اکنون 13 رشته جدید را در مقطع کارشناسی ارشد و 2 رشته را مقطع دکتری طراحی کرده که هم‌اکنون در حال اجرا است، و دو رشته را نیز با همکاری وزارت بهداشت در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد طراحی کرده است.

وی افزود: ما بیشترین آمار قبولی کارشناس و کارشناسی ارشد در بین 2000 دانشگاه کشور را در چند سال اخیر کسب کرده‌ایم که این موفقیت چشم‌گیری است.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث خاطرنشان کرد: در سال جاری 770 نفر در مقاطع ارشد و دکتری جذب دانشگاه شده‌اند که از این میان 335 در دوره‌های حضوری و 445 نفر در دوره‌های غیرحضوری شرکت داشته‌اند.

وی افزود: در حال حضار در چهار شهر قم، اصفهان، مشهد و تهران فعالیت داریم و سعی ما بر این است که فعالیت‌های خود را توسعه دهیم که البته زا جنبه مجازی نه‌تنها در کشور بلکه ما دانشجوی خارجی نیز داشته‌ایم.

حجت در پایان به دانشجویان متذکر شد: دانشجویان ارشد باید 32 واحد را در کنار پایان‌نامه بگذرانند و مدت مجاز برای آن‌ها 2 سال تحصیلی است و دانشجویان باید برای بررسی وضعیت آموزشی خود به «سامانه جامع ناد» مراجعه کنند و بنا است تمامی اطلاع‌رسانی‌های دانشگاه از طریق یک کانال در شبکه‌های اجتماعی دنبال شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha