سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
آیت الله اعرافی وارد مناطق سیل زده گلستان شد

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه کشور وارد استان گلستان شد و از مناطق سیل زده بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گرگان، آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور در ادامه سفر به استان های شمالی کشور و بازدید از مناطق سیل زده، صبح امروز وارد استان گلستان شد.

مدیر حوزه های علمیه کشور در بدو ورود مورد استقبال مسئولان استانی و حوزوی قرار گرفت و سپس در جلسه شورای هماهنگی نهادهای حوزوی گلستان شرکت کرد.

آیت الله اعرافی در این جلسه، پس از استماع گزارش مسئولان نهادهای حوزوی، با تقدیر از تلاش های جهادی حوزه و روحانیت استان گلستان، دستورات لازم برای کمک رسانی بیشتر به مردم سیل زده را صادر کرد.

وی پس از این جلسه، عازم منطقه سیل زده آق قلا شد و مورد استقبال روحانیون شیعه و اهل سنت این شهرستان قرار گرفت و از نزدیک  در جریان خسارات وارده به مردم قرار گرفت.

آیت الله اعرافی پس از گزارش آخوند میرزاعلی، امام جمعه اهل سنت آق قلا، به بررسی وضعیت سیل زدگان و روند امدادرسانی به آنان پرداخت.

گفتنی است، از همان ساعات اولیه وقوع سیل در استان های مختلف کشور به ویژه گلستان و مازندران، نهادهای حوزوی و طلاب و روحانیون بصورت جهادی، در میدان کمک رسانی به سیل زدگان حضور دارند و  براساس تاکید مدیر حوزه های علمیه کشور و دیگر نهادهای عالی حوزوی، تمام امکانات و ظرفیت های حوزه و روحانیت برای امدادرسانی به سیل زدگان و کاهش مشکلات آنان بسیج شده است.

خبرگزاری «حوزه» هم بر اساس رسالت رسانه ای خود با راه اندازی صفحه ویژه «حوزویان در خدمت سیل زدگان»، اخبار، تصاویر و کلیپ های کمک رسانی جهادی حوزه و روحانیت به مردم سیل زده را لحظه به لحظه منتشر می کند.

انتهای پیام ۳۱۳/۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha