جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امداد رسانی طلاب مدرسه علمیه ولی عصر(عج) اهواز به روستای سیل زده سید نبی

حوزه/ طلاب مدرسه علمیه معصومیه قم، در حرکتی جهادی ۷ سال روزه استیجاری گرفته و هزینه آن را برای کمک به سیل‌زدگان اهداء کردند.

محمد ذوالفقاری، مسئول گروه جهادی مدرسه علمیه معصومیه قم، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، اظهارداشت: چند روز پیش، بعد از نماز عصر، یکی از خادمان ستاد در مسجد اعلام می‌کند که دوستان عزیز به فضل خدا قرار است با پذیرش «روزه استیجاری» توسط طلاب مدرسه، درآمد حاصل از آن صرف امدادرسانی و رفع حوایج سیل‌زدگان شود؛ لطفاً متقاضیان عزیز نسبت به ثبت‌نام در این طرح، شرکت پرشور و مسئولانه‌ای داشته باشد.

هنوز صحبت‌هایش تمام نشده بود که چشم‌های عزیزانی که عشق به کمک در سینه‌شان موج می‌زد ولی توان مالی بیشتری نداشتند برق زد. از گوشه و کنار طلبه‌ها، بی‌ریا و مخلصانه به سمت میز ثبت‌نام سرازیر شدند.

ذوالفقاری ادامه داد: تنها پس از چند دقیقه به‌اندازه ۷ سال روزه استیجاری ثبت‌نام انجام شد و مبلغ حاصل از آن بلافاصله توسط ستاد سخای معصومیه به سیل‌زدگان ۳ استان خوزستان، لرستان و مازندران اختصاص داده شد.

این طلبه‌ی جهادی همچنین از حضور مسئولین گروه جهادی طلاب مدرسه معصومیه قم در اهواز خبر داد و گفت: امید است پس از شناسایی مناطق سیل‌زده و نیاز به حضور نیروهای جهادی در خوزستان، به‌زودی گروه جهادی مدرسه معصومیه جهت امدادرسانی و فعالیت‌های جهادی و تبلیغی، به خوزستان اعزام شوند.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha