پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
فیلم های حمله به مساجد نیوزیلند هنوز در فیس بوک وجو دارند!

حوزه/ معلوم شد با وجود اینکه فیس بوک مدعی است که تمامی فیلم های مرتبط به حمله تروریستی به مساجد کرایست چرچ را حذف کرده است، اما هنوز نیز بخش هایی از این فیلم ها در فیس بوک وجود دارند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از sky، فیلم حملات تروریستی به مساجد نیوزیلند که منجر به کشته شدن 51 نمازگزار مسلمان هنگام شرکت در نماز جمعه شد ، هنوز شش ماه پس از این فاجعه در فیس بوک منتشر می شوند

علی رغم تلاش های اخیر برای خنثی کردن مطالب مرتبط با تروریسم ، از جمله فناوری جدید برای کمک به شناسایی و حذف آن ، بیش از ده ها کلیپ از تیراندازی های خونین و هولناک مرتبط با حمله 15 مارس نیوزیلند در فیس بوک دیده می شوند.

این فیلم به طور مستقیم توسط مهاجم مسلح گرفته شد که همزمان به طور زنده در رابطه با دو حمله به مساجد لینوود و النور در شهر کرایست چرچ در شبکه های اجتماعی پخش گردید.

کلیپ ها شلیک مهاجم مسلح به نمازگزاران در مسجد را نشان می دهند. بسیاری از فیلم ها شامل بخش های ویرایش شده و ضبط هایی از روی فیلم اصلی مرتبط با حادثه هستند.

 برخی از آنها به طور خودکار توسط فیس بوک پوشیده شده و به کاربران هشدار «محتوای خشونت آمیز یا گرافیکی » می دهند اما هنوز حذف نشده و قابل نشان داده شدن هستند.

فیس بوک نیز اذعان کرده است که فیلم ها از حملات کرایست چرچ تا ماه ها بعد از حمله بصورت آنلاین باقی مانده است ، اما گفته است که دو نسخه از فیلم اصلی را شناسایی و حذف کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha