جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حضور حجت الاسلام نامنی در شورای دبیران خبرگزاری حوزه

حوزه/ سرپرست روابط عمومی مرکز خدمات با قدردانی از همکاری خوب خبرگزاری حوزه با این مرکز، افزایش تعامل دو مجموعه در اطلاع‌رسانی برنامه‌ها و فعالیت‌های مرکز خدمات را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام نامنی صبح امروز در جلسه هفتگی شورای دبیران خبرگزاری حوزه، با اشاره به رسالت و برنامه‌های مرکز خدمات گفت: مرکز خدمات نهادی حوزوی است که تمامی طلاب و روحانیون اعم از طلاب خواهر، برادر، شیعه، سنی، ایرانی و غیر ایرانی را تحت پوشش خود دارد.

وی بیان کرد: مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در سال 70 به امر رهبر معظم انقلاب تأسیس شد و در تلاش است طلاب، دغدغه‌ای برای رسالت حوزوی خود نداشته باشند.

سرپرست روابط عمومی مرکز خدمات با اشاره به رویکرد مرکز خدمات در ارائه خدمات هدفمند گفت: بر اساس این رویکرد طلاب و روحانیونی که نخبه و مستعد هستند و در انجام رسالت حوزه مؤثرندبیشتر حمایت شوند و به همین منظور دفتر حمایت از جامعه نخبگانی مرکز خدمات راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به تغییر رویکرد مرکز خدمات از معیشتی صرف به خدمات زیستی و فرهنگی خانواده محور، گفت: تجلیل از فرزندان ممتاز تحصیلی، برگزاری کارگاه‌های سواد رسانه و مشاوره خانواده از جمله برنامه‌های مرکز خدمات ویژه خانواده‌ها هستند.

حجت الاسلام نامنی گفت: در بخش نقد فیلم و برنامه کودک ویژه خانواده طلاب تاکنون کار موثری نشده است و نیاز است به آن پرداخته شود؛ مرکز خدمات و خبرگزاری حوزه می‌توانند در برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه خانواده‌ها  با یکدیگر همکاری کنند.

وی افزود: دوره‌های آموزشی سواد رسانه و تربیت خبرنگار از دیگر برنامه‌هایی است که دو مجموعه می‌توانند به صورت مشترک برگزار کنند.

سرپرست روابط عمومی مرکز خدمات با اشاره به اهمیت پرداختن به سبک زندگی معمرین و علما، تهیه کلیپ از زندگی این افراد و معرفی آنان به جامعه را خواستار شد.

وی در پایان با قدردانی از همکاری خوب خبرگزاری حوزه با مرکز خدمات، افزایش تعامل دو مجموعه در اطلاع‌رسانی برنامه‌ها و فعالیت‌های مرکز خدمات را خواستار شد.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha